יש מותגים חינם: כך תשמרו על סטייל בלי להיכנס למינוס

בגדים, אימוני כושר וקונדומים: המדריך לשמירה על רמת חיים גבוהה בלי לשלוף את הארנק

שוק קח־תן בכולי עלמא (צילום: איליה מלניקוב)
שוק קח־תן בכולי עלמא (צילום: איליה מלניקוב)

בגדים של אחרים חינם

הדרך הקלה לרענון המלתחה עוברת בשוקי קח־תן המתקיימים אחת לחודש במקומות שונים בעיר (כדאי לעקוב אחרי עמודי הפייסבוק של כולי עלמא והשפגאט). הכניסה חינם וראוי לתרום למאמץ בהבאת כמה פריטים ישנים מהארון. להשגת פריטים אקסקלוסיביים יותר כדאי להחזיק במלאי חברים בעלי חוש אופנה משובח ומידה דומה לשלכם, ולארוב לרגע שבו יחליטו לנקות את המדפים.

שוק קח־תן בכולי עלמא (צילום: איליה מלניקוב)
שוק קח־תן בכולי עלמא (צילום: איליה מלניקוב)

איפור מקצועי חינם

ביקור ברשתות הפארם יכול להפוך בקלות למשחק וידיאו למתקדמים. המטרה: לאסוף את נוגדי הדיכאון מבית המרקחת, הטמפונים ממדפי ההיגיינה הנשית ונייר הטואלט שהוא שילוב מושלם בין רכות למבצע, בלי להיתקל באף אחת מנציגות מותגי הטיפוח שאורבות מכל פינה. אבל כשהחשבון במינוס וחוויתם אובדן טרגי של צללית שהתנפצה על הרצפה (למה זה קורה?!), זה המקום ללכת אליו להתארגן בחינם למסיבה. פשוט הגיעו בנונשלנטיות לאחת מרשתות הפארם או רשתות האיפור המקומיות כגון מאק או איל מקיאג', והסכימו שימרחו אתכן בכל טוב. אחרי ששכבת השפכטל תונח לכן על הפנים, העיפו מבט בשעון, התנצלו שלא שמתן לב לשעה המאוחרת והעילמו לתוך הלילה מבלי להביט לאחור.

עוד כתבות שיחסכו לכם כסף:
תראי אמא, בלי ארנק: כל האמנות וההופעות שתוכלו לצרוך בחינם
כך תשרדו קיץ עם הילדים: המקומות הסודיים (והחינמיים) בתל אביב
15 סיסמאות WiFi מבתי קפה שיקלו על חבילת הגלישה

קונדומים חינם

אם חשקתם במין אך נרתעתם ממחירה המופקע של חבילת קונדומים (בייחוד אם חיי המין שלכם אינם פעילים מספיק כדי לנצל חבילה לפני שיפוג תוקפה), קפצו למרכז הגאה בגן מאיר וידאגו לכם שם לקונדום בודד. כדי שלא תיחשפו בקמצנותכם רצוי להעמיד פני גייז.

פריטי מותגים חינם

זה לא פשוט כמו שזה נשמע. כדי שמותגי הלייפסטייל ישימו לב אליכם ויחשבו ששווה לתת לכם מוצרים בחינם כדי שתפיצו את הבשורה, אתם צריכים לעבוד בתחזוקת חשבון האינסטגרם, כולל תמונות ברמה גבוהה והמון עוקבים. גם אמינות לא מזיקה פה – נסו לפנות לחברות של מוצרים שאתם בין כה וכה אוהבים כדי שכשתקדמו אותם לא תיראו כמו פרזנטורים בשקל. כמו כן – דעו את האויב. יש מותגים ששמחים לשחרר מוצרים בחינם לכל דורש עם @ בתחילת השם, ויש כאלה שלא מתים על הגישה השיווקית הזאת. אל תציקו.

קוסמטיקה יוקרתית חינם

אם התרבות המערבית מתעקשת שנשים יהיו בעלות עור מושלם, לפחות שתיתן לנו להתמרח קצת בחינם. ברשת קיל'ס, שמבוססת על מדיניות Try Before You Buy, זה ייחשב לפשע אם לא תיקחו איתכן כמה דוגמיות לדרך; ברשת הטיפוח הצרפתית ל'אוקסיטן דוגלים בגישה אקולוגית, בעקרונות פיטותרפיים המבוססים על רפואת צמחי מרפא, וכן – גם בחלוקת דוגמיות חינם. הנדיבות מופנית לרוב ללקוחות תועות ותוהות שנאלצות להכריע בין חמאת שיאה לקרם שקדים.
קיל'ז – קניון רמת אביב ודיזנגוף סנטר
ל'אוקסיטן – ה' באייר 72 תל אביב, מתחם שרונה, קניון רמת אביב ודיזנגוף סנטר

שיעור יוגה חינם

לא חסרים פתרונות למי שרוצים להגמיש את השרירים אך לא את מסגרת האשראי. מפגשי האקרויוגה החינמיים (או בלינגו: ג'אם) מציעים לכם אופציה להתאמן עם מורים מוסמכים בלי להוציא שקל. בירור קצר בקבוצת הפייסבוק נפגשים לעוף יראה לכם היכן נמצא המפגש הבא. אם אתם בעניין של יוגה מסורתית, רשמו בפניכם שבכל יום שישי מתקיים שיעור יוגה המוני חינמי בנמל יפו שמציע סטודיו פראנה יוגה הידוע באג'נדה החינמית שלהם.
פראנה יוגה, נמל יפו, כל שישי עד ספטמבר, 10:30־11:30, הכניסה על בסיס מקום פנוי ויש להצטייד במזרן אישי

אימון כושר ופילאטיס חינם

חדרי כושר, קורסי ספורט וגם שיעורי פילאטיס מציעים לעתים קרובות שיעור או אימון חינם, ללא התחייבות (ראו מסגרת משמאל). הטבות כאלה אפשר למצוא באתרי האינטרנט או בעמוד הפייסבוק – של המקום או של המדריך. טיפ שכולו קארמה רעה: ככל שלמקום יש פחות לקוחות, כך הוא ימהר יותר להציע לכם התנסויות חינם. עם זאת גם חדרי כושר גדולים יציעו לכם חינמים אם תפנו אליהם מהוססים ומבוהלים ותאמרו "אבל אם אני לא לגמרי בטוח?". היזהרו שלא ליפול בהטבה במסווה "שיעור חינם בפתיחת מינוי".

ריקודי עם חינם

בכל שבת – מתחילת יולי עד סוף אוגוסט – תתקיים הרקדת ריקודי עם בחוף הפופולרי בהדרכת המדונה של ההרקדות: שרה אביב. אם אתם לא בעניין של צעד תימני אפשר לבוא ולצפות בהצגת חינם של שמחת חיים.
חוף גורדון תל אביב, כל שבת, 19:00