הגשמה עצמית: הדרכה

יוגה, קואצ'ינג, כושר או טיולים: כך תהפכו את התחביב לקריירה, או לפחות לחלטורה לא רעה בכלל

משכן היוגה
משכן היוגה

יוגה

אם יוגה היא הקיק שלכם וגם צפייה סדיסטית באנשים מיוסרים ומיוזעים, ואם בא לכם ללמוד איך להתחבר לעצמכם ועל הדרך להרביץ את התורה באחרים, תוכלו לעשות את זה במשכן היוגה, שבו תלמדו את יסודות פילוסופיית היוגה, אנטומיה, פיזיולוגיה ואת עקרונות הוראת האשטנגה ויניאסה יוגה. לאחר ההתמחות המעשית תקבלו תעודת מדריך מוסמך.

איפה משכן היוגה, אבן גבירול 2, 3614994־052.

כמה 9,900 ש"ח ל־20 מפגשים במשך חודש ימים.

מתי 10.11

מה תעשו עם זה בחיים תכופפו לאנשים אחרים את הצורה.

אפשר גם קורס מדריכי פילאטיס בסטודיו Fly.

משכן היוגה
משכן היוגה

כושר

אם אתם לא נמנים עם אלה שהפעם היחידה שבה השתמשו במינוי לחדר הכושר הייתה במעמד ההרשמה, הקורס הבא יכול להתאים לכם. תוך 338 שעות אקדמיות תוסמכו בג'ימנסיה לעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות ותלמדו את תורת התנועה, מדעי הכושר, בניית תוכנית אימונים וקורס עזרה ראשונה. בסיום הקורס תקבלו תעודת הסמכה למדריך כושר גופני ובריאות.

איפה ג׳ימנסיה. ויצמן 14. 5221242־03.

מה תעשו עם זה בחיים ליטרים של זיעה.

אפשר גם קורס הדרכת זומבה בזומבה ישראל או קורס מדריכי ספינינג בגו אקטיב.

קואוצ'ינג

הגישות לתחום הזה נחלקות לשתיים: אלה שחושבים שקואוצ׳ינג הוא שרלטנות ואלה שסופגים טיפים בשקיקה. ויש גם את אלה שהולכים ללמוד איך עושים את זה. האוניברסיטה הפתוחה מציעה קורס בניהולו של אלון גל, שבמסגרתו ניתן ללמוד תוך 142 שעות אקדמיות על הקניית כלי חניכה ואימון, העצמה אישית וצוותית, העזה ויצירתיות אישית ועוד. בסוף מוענקת תעודה.

איפה קלאוזנר 16, 100־100־703־1700.

מה תעשו עם זה בחיים תרתיחו את הסביבה.

אפשר גם קורס מנטורים לכלכלת המשפחה בקבוצת אש־לידור.

[tmwdfpad]

טיולים

אם סאגת המילקי דגדגה לכם מאחורי הברלין אבל אין לכם אומץ לארוז את עצמכם רחוק מאימא, הרי לכם הג׳וב המושלם: לטייל בחו״ל ועוד לקבל על זה כסף. יש גם תוספת טפיחה על האגו בגלל הידע העצום שתחלקו עם המטיילים שלכם, אבל גם מינוס יחסי: הם ישראלים. בסיום הקורס בבית הספר לתיירות בישראל, בניהול אוניברסיטת חיפה, תוכלו לצאת לטיול סטאז' בחו״ל, ותקבלו תעודת מדריך טיולים בחו״ל ותג Tour Manager. שווה.

איפה שטריקר 19, 03-6055108

כמה 4,440 ש"ח ל-260 שעות

מתי 11.11

מה תעשו עם זה בחיים תאספו חותמול בדרכון.

אפשר גם קורס מדריכי טיולים אתגריים או קורס תיירות יין, באותו מקום.

הדרכת טיולים