חמישה קורסים שאין בעולם, וחבל

מהרכבת רהיטי איקאה ועד התמחות בהיפוכונדריה - חמישה קורסים שכולנו נרוויח מהם

הרכבת רהיטים. צילום: Shutterstock
הרכבת רהיטים. צילום: Shutterstock
2 בנובמבר 2014

הרכבת רהיטי איקאה

אין תחושת צניעות גדולה מזו האופפת אותך נוכח הידיעה ששוב – שוב! – הרכבת את הרגליים של השולחן הפוך. השילוב בין דור האינסטנט ובין נגרות נשמע רע על הנייר, ונראה רע על המציאות. הרצאת אורח: ניקוי נכון של הרומבה.

[tmwdfpad]

קרוא וכתוב באימוג'ית

אימוג׳י כבר מזמן הפכו לשפה, עם משמעויות מוגדרות שחוצות זמן וגיל. למדתם עברית, אנגלית, צה״לית? אל תנוחו עכשיו – יש כאן אנשים שמגיעים לגיל 30 ולא יודעים מה ההבדל בין שתי רקדניות הצ׳הצ׳ה ושתי הבלרינות.

דחייה נבונה

בגלל העילגות של רבים בשפת האימוג׳י, לעתים אנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה קשה שמצריכה שימוש במילים, ומעדיפים להתפייד. יותר ממקומות חניה, חסרים בעיר הזו אנשים שאומרים לך בנועם ובכנות שכן, הבעיה לגמרי בך, אבל אולי בעיני מישהו אחר זו בכלל לא בעיה, אז עדיף לשחרר ולעבור הלאה.

איך לדבר כך שהנציגים יקשיבו ולהקשיב כך שהנציגים יבטלו לכם את החוב

בין שמדובר בקנס שמגיע לכם ובין שבחוב שחברת ענק מנסה לגבות מכם בשיטת מצליח, האדם היחיד שיכול לעזור הוא בן ה־20 וקצת שיושב בצד השני של הקו. רובנו פונים היישר לשיטת הצרחות, אבל הנציג נצרח כל כך הרבה שזה כבר לא משפיע עליו. גם שיטת ההתנחמדות לא עובדת, כי בכל זאת יש פרוטוקול שלפיו הנציגים נדרשים לעבוד. נחוץ תמהיל מדויק של אדיבות ואובדנות מרומזת כדי למזער את הסכום שתידרשו לשלם.

101 היפוכונדריה: למה זה לא סרטן

לא לכולם יש שבע שנים להשקיע בלימודי היפוכונדריה יעילה, וזה לא אומר שמגיע להם לחשוש אוטומטית שכל מכאוב הוא סרטן. הרי יש כל כך הרבה מחלות נדירות שאיש לא מביא בחשבון! על איזה דבר קטלני ולא שגרתי יכול לרמז הכאב שלך? עכשיו בעשרה מפגשים בני שעה.