מוזה בהזמנה: ארבעה אמנים שיעצבו לכם בהזמנה אישית

ספלים עם ציור של הכלב שלכם, בובות מעוצבות וציירת שמציירת על כל דבר - האנשים שיעצבו לכם מציאות קצת יותר סימפטית

ספל של CreativeStoneCera
ספל של CreativeStoneCera
16 ביולי 2015

1. האמנית שתצייר על הכל חוץ מקירות

האמנית קרן שפילשר תצייר על כל דבר שתיתנו לה, חוץ מקירות. היא מציירת על בלוני הקרמיקה שיוצרת סיון שטרנבך, ועל בדים שהופכים לכפפות אִגרוף מרהיבות בשיתוף עם רחלי שרפשטיין. חוץ מזה, הכל פתוח – מטקות, ספרי תהילים, בגדי תינוקות, ברכות אישיות לילדים, קופסאות גפרורים, נעלי אולסטאר (כולל הקופסה) – ברשימה הזאת נכללים כמה מהדברים ששפילשר ציירה עליהם לאחרונה, אבל רק נסו אותה. היא כנראה תתגייס לכל סוג של אתגר.

2751525־052, החל מ־500 ש"ח לקופסת גפרורים

בלוני קרמיקה וגם נעליים של עודד ארמה. קרן שפילשר
בלוני קרמיקה וגם נעליים של עודד ארמה. קרן שפילשר

[tmwdfpad]

2. החיה שלכם יכולה לככב על ספל

החיה שלכם היא כמובן היפה והחמודה והלטיפה ביותר עלי אדמות, אז למה שלא תנציחו אותה? יש המון אופציות מוצלחות יותר או פחות שם בחוץ, אבל אנחנו התאהבנו בספלים של חנות האטסי CreativeStoneCera בגלל הסגנון המינימליסטי והמתוק. אפשר להזמין ספל עם סוג החיה האהובה עליכם או לשלוח תמונה של אהבת חייכם, חיית המחמד הפרטית, ולקבל ספל אישי במיוחד שאיש לא יעז לגעת בו במשרד.

31־33 דולר, להשיג באטסי

ממליצים לכם להכנס, זה מקסים. ספל של CreativeStoneCera
ממליצים לכם להכנס, זה מקסים. ספל של CreativeStoneCera

3. הצייר שיהפוך אתכם לפורטרט ביזארי

באתר הבית של יואש פלדש מופיעה הפנייה הבאה: “שלום! אני אמן יהודי צעיר ויפה תואר. אני מתגורר בתל אביב ומצייר אנשים קדושים (כמוך) במחיר שערורייתי". אם עברתם את שלב ההלצה תגלו שהמחיר הוא הכל חוץ משערורייתי – 78 דולר לדיוקן בגודל 30×40 , ולדוברי העברית יש דיל משתלם של 202 ש"ח – מחיר זעום לדיוקן אישי שמצייר אמן. בתוספת מחיר תוכלו לבקש ממנו להוסיף לכם כמה איברי מין או אצבעות שתרצו.

yoashfoldesh.com

מגשים חלומות ומרבה אצבעות. ציור בהזמנה של יואש פלדש
מגשים חלומות ומרבה אצבעות. ציור בהזמנה של יואש פלדש

4. ציורי הילדים שלכם יהפכו לבובות מדהימות

אם הילדים שלכם הם אמנים בהתהוות – כלומר, אין לנו ספק שמדובר בעילוי בתחום הטושים וצבעי הקריולה – אבל אתם ממש לא מסוגלים לשמור כל כך הרבה ניירות בבית, באתר של וונדי צ'או וב"בובה של ציור" המקומי תמצאו אפשרות להפוך את הציור המופתי שלהם לבובה רכה שהם יוכלו לחבק, וסביר שתישאר איתם הרבה אחרי הציורים עצמם. התוצאה מקסימה יותר ממה שמילים יכולות לתאר.

drawadoll.com ,childsown.com החל מ־ 150 ש"ח

הקונספט החמוד בתבל. בובות בהזמנה אישית
הקונספט החמוד בתבל. בובות בהזמנה אישית