זוגות זוגות: ארבעה פינוקים מושלמים לבילוי רומנטי

לכבוד ט"ו באב, ובכלל, אספנו עבורכם בילויים מושלמים עבור בני זוג ששואפים למצות את הקיץ עד סופו

בילוי משותף בחמי געש. צילום: יח"צ
בילוי משותף בחמי געש. צילום: יח"צ

חורף, מטבע הדברים, הוא עונה הכרבול וההתפנקות, ואם זה בשניים – זה תמיד יותר כיף. אבל גם בעונה החמה אסור לשכוח לשמור על גחלת האהבה – פינוקים והנאות זוגיות הן מסוג הדברים שהופכים ימי חול לימי חג בהינף אצבע. וכשמדובר בחג משלנו, ישראלי ויהודי, כמו "חג האהבה", זו כבר מצווה של ממש לחגוג אותו כהלכתו. ואם זה בספא, צימר, ארוחה טובה או בג'קוזי, כל רעיון מתקבל, העיקר שיהיה שם מזגן. בחרנו עבורכם כמה בילויים זוגיים שישאירו אתכם צמודים מתמיד גם בקיץ.

1. טיפול זוגי בספא

אין דבר מחזק יותר לזוגיות מאשר אדם זר הממשש את בן/ת זוגך בזמן שאתה מביט. רגע, אולי זה לא הניסוח האידיאלי. חווית הטיפול הזוגי בספא, על האווירה הרגועה, החלוקים ועקצוץ הנעים שבסיומה, מהווה את אחד הפינוקים המהנים ביותר מכל הפעולות הזוגיות. נירוונה רוחנית וגופנית והתחושה שהעולם מערסל את עורכם בידיו הרכות מרוב קרם הופכת לקרקע מושלמת לרענון – אישי, זוגי וגופני.

לקוחות לאומי קארד נהנים מהנחות על טיפול ספא זוגי במגוון אתרים ברחבי הארץ

ספא. צילום: יח"צ
ספא. צילום: יח"צ

2. צימר זוגי מפנק

שקט מוחלט. רק שניכם בין כתלי בקתת עץ או אבן, רחוקים מהעבודה, הרעש, הילדים ומכל הבלגן של החיים האמיתיים. הבילוי הזוגי האולטימטיבי – סוף שבוע זוגי מפנק בהחדר הנעים ביותר שניתן לדמיין. לכל מי שמעביר את ימי ראשון בעבודה עם חלומות בהקיץ על הנופש הזוגי המושלם, מסתבר שאם מזמינים אותם, חלומות אכן מתגשמים.

לקוחות לאומי קארד נהנים מהנחות על אירוח זוגי בצימרים בכל הארץ

צימר. צילום: יח"צ
צימר. צילום: יח"צ

3. ארוחת בוקר זוגית

לפעמים כל מה שצריך כדי למלא את החלל שבין שניכם זה כמה מאפים, מתוקים ואולי איזה קפה. ארוחת בוקר זוגית היא הקוויקי של חיי הזוגיות – זה אמנם מהיר, אך מספק בילוי מזוקק, מרענן ומשמח. כמו שוט אספרסו, ארוחת בוקר משותפת מהווה זריקת מרץ לכל שגרה מעייפת של זוגיות, ודרך טעימה, מהנה ומשביעה לפתוח את היום.

לקוחות לאומי קארד נהנים מארוחת בוקר זוגית ב-45 ₪ (תמורת פינוק) בפטיסרי דודו אוטמזגין (ויצמן 72 כפר סבא)

פטיסרי דודו אוטמזגין. צילום: יח"צ
פטיסרי דודו אוטמזגין. צילום: יח"צ

4.ארוחת ערב זוגית

אי אפשר לבטל את הרוח המיוחדת שיש לארוחת ערב זוגית. האווירה הרומנטית, השמיים זרועי הכוכבים והיין שעכשיו לגמרי לגיטימי לשתות. יחד עם ארוחה מקיפה ובן/בת זוג, אין שום סיבה שהערב לא ימשיך לטובתכם. עם מבחר מנות רחב, קינוח מתקתק והבריזה הקסומה של כיכר קדומים המהפנטת של יפו, זו תהיה ארוחה מושלמת, לערב מושלם ולזוגיות מושלמת.

לקוחות לאומי קארד נהנים מארוחה זוגית במסעדת אבראג' ב-200 ₪ בלבד

מסעדת אבראג' – יפו. צילום: יח"צ
מסעדת אבראג' – יפו. צילום: יח"צ

5. ביקור מהנה בחמי געש

במרחק קפיצה קטנה מתל אביב ודילוגון מהרצליה, שוכן קיבוץ געש – פינה פסטורלית כמו שרק קיבוץ יכול לספק, אך בטווח נהיגה קצר מהציוויליזציה. בתוך הקיבוץ מסתתרים חמי געש, אתר מפנק הכולל בריכת מים תרמו-מינרלים, בריכת "פינוקים" עם 40 נקודות של זרמי מים, סאונות מגוונות והמצרך הנדרש ביותר בעולם – שקט נפשי. מושלם לכל מי שמחפש לשקוע לתוך השקט הזוגי שלו באווירה קיבוצית, אך גם רוצה לחזור מהר לשגרה בסיום ההתנתקות.

לקוחות לאומי קארד נהנים מ-1+1 והנחות מיוחדות לחמי געש

הכתבה באדיבות לאומי קארד