כשנהיה מזיעים: עשרת הסרטים שאסור לכם לפספס הקיץ

חזרתה של הפמליה, מבט אל תוך ראשה של ילדה בחסות פיקסאר, וגיבור חדש מבית מרוול. עשרה סרטים לחכות להם בקיץ 2015

4 במאי 2015

"בחזרה למחר"

בראד בירד ("רטטוי") כתב וביים (במימון דיסני) הרפתקת מדע בדיוני מסקרנת על בת עשרה וממציא גאון (ג'ורג' קלוני) שיוצאים לחקור את סודותיו של מקום מרהיב הקיים רק בזיכרונם (22.5).

"פיץ' פרפקט 2"

די נדיר שסרטי בנות הופכים לסדרות קולנועיות. אנה קנדריק, רבל ווילסון ושאר הבנות יוצאות לתחרות בינלאומית של מקהלות א־קפלה. בהצלחה להן ולאליזבת בנקס המתנסה בבימוי סרטה הארוך הראשון (4.6).

"כשנהיה צעירים"

בני זוג בגיל העמידה (בן סטילר ונעמי ווטס) מתחילים לבלות עם זוג צעיר (אדם דרייבר ואמנדה סייפריד) בקומדיה ניו יורקית מפוכחת של נואה באומבך ("פרנסס הא"), שיודע להפיק פנינים מדיוקנאות של אנשים תקועים (4.6).

"הפמליה"

ארבע שנים אחרי שנפרדו מהמסך הביתי, כוכבי הסדרה החצופה על משוגותיו של כוכב הוליוודי מגיעים לקולנוע. וינס מביים את סרטו הראשון ומשגע את המפיק ארי (ג'רמי פיבן). יוצר הסדרה דאג אלין כתב וביים (11.6).

"הקול בראש"

החדש של פיקסאר (האולפן שלא יודע לייצר סרטים לא טובים) מכניס אותנו לתוך מוחה של ילדה קטנה, שבו רגשותיה המנוגדים מנוהלים ונשלטים (לא תמיד) על ידי יצורים קטנים וצבעוניים (18.6).

"הרחק מההמון המתהולל"

תומס וינטרברג השלים את ההתנתקות מ"דוגמה 95" (שהגה לפני 20 שנה) וביים עיבוד קלאסי ומרהיב עין לרומן הוויקטוריאני מאת תומס הארדי על בת כפר (קרי מליגן) ושלושת מחזריה (9.7).

"אנטמן"

עוד גיבור על של מרוול מגיע למסך, הפעם בגודל נמלה. החלפתו של אדגר רייט בפייטון ריד בכיסא הבמאי אינה מבשרת טובות, אבל תמיד נחמד לפגוש את פול רד – כאן בתוספת שרירים חדשים ובתפקיד הנוכל שהופך לגיבור (16.7).

"Trainwreck"

אחרי צמד סרטים פחות מצליחים, ג'ד אפטאו שב וכבש את המבקרים עם קומדיה רומנטית על אשת קריירה (הסטנדאפיסטית איימי שומר) בעלת ניסיון מר בדייטים, שפוגשת לראשונה בחור טוב בגילומו (ביל היידר; 23.7).

"שון כבשון: הסרט"

ידידם הצמרירי של וואלס וגרומיט זוכה לסרט משלו שבו הוא והעדר מסתבכים בעיר הגדולה. המבקרים בארצות דוברות אנגלית קיבלו את הסרט בתרועות רמות (23.7).

"Ricki and the Flash"

מריל סטריפ בקומדיה על רוקיסטית מזדקנת ששבה הביתה בתקווה להשלים עם המשפחה שהשאירה מאחור. דיאבלו קודי כתבה וג'ונתן דמי ביים. צפו למועמדויות לאוסקר לסטריפ ולבתה בחיים ובסרט מיימי גאמר. (לא ידוע).