העבודות המלוכלכות: שידול לסקס מול מצלמה

איך משתפים פעולה עם תעשיית המין בתשלום? שבעה אנשים שהעבודה שלהם דורשת גמישות מוסרית, חוקית או מצפונית מספרים על ההצדקות, ההתלבטויות וכמובן הכסף

שידול לסקס מול מצלמה
שידול לסקס מול מצלמה
19 בינואר 2017

לירון, 31

שידל לסקס מול מצלמה

איך נכנסת לתחום?

"זה היה ב־2009, כשגרתי בתל אביב עם החברה הקודמת שלי. מצאתי את העבודה בדרך הכי שגרתית – במודעת דרושים באחד מהאתרים הגדולים לחיפוש עבודה. כשאני חושב על זה, האמת היא שהמודעה הייתה קצת חשודה כי לא פירטו מה המשרה. היה כתוב שזו חברת 'affiliate', חברה שאין לה מוצר משלה, מעין חברת מכירות שמוכרת בשביל חברה אחרת. ואז התקשרו להזמין אותי לריאיון. ובריאיון מנהלת כוח האדם לא הסבירה מה השירות שאנחנו מוכרים, פשוט אמרה שאנחנו מוכרים מוצרים באינטרנט.

[tmwdfpad]"אחרי שהריאיון עבר בהצלחה נקבעה לי גם פגישה לפוליגרף. הבנתי שהפוליגרף נועד לבדוק שאני לא עיתונאי. שאלו אותי אם אני שייך לארגון חדשותי, אם אני כתב במסווה. השאלות האחרות נגעו לשימוש בסמים. שאלו אותי אם עשיתי סמים, אז כמובן עניתי בכנות, כי אני מכיר פוליגרף. הייתי בטוח שלא התקבלתי, ואז התקשרה הבחורה ואמרה: 'אני רואה שגם עשית סמים קשים? ברוך הבא לחברה שלנו'. זה היה מקום באווירה צעירה, אפילו היה באנג בעבודה".

איך נראה היום הראשון בעבודה?

"ציוותו אותי למישהו ותיק שעשה לי חפיפה לתפקיד. לחברה היו מחלקות של דוברי שפות שונות, היה חדר צרפתית, גרמנית וכו' ואני הייתי באנגלית. התפקיד הוא בעצם לייצר טראפיק לאתר של מצלמות סקס, כלומר לפרסם מודעות של האתר בפלטפורמות של הכרויות, למשל קרייגסליסט, ולגרום לאנשים לשלם על השירות. פה נכנס העניין של הקופירייטינג. היה לי מסנג'ר עם עשרות יוזרים, תחת שמות שונים, ושלחתי פתיונות – מודעות הכרויות. אתה לא מחפש אנשים שמחפשים מישהי בחינם, אבל כן כאלה שמסתכלים על המודעות של הבחורות ומוכנים להשקיע כסף. המודעות הן בסגנון 'I’m a 24 year old student looking for spare change, cum see my show'. הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים למסנג'ר, אני שולח תמונות מפתות, ואז בעצם מתחילים לדבר".

עוד וידויים מעבודות מלוכלכות:

סחר בסמים
מדריך אבטחה בחו"ל
לפרוייקט המלא

ועל מה מדברים?

"זה השלב שבו אני חושף לבן אדם שמולי שזה מופע בתשלום, אבל אני 'מוכנה לעשות הכל כדי לשמח אותך', ואז מישהו כמובן שואל אותך 'מה תעשי בשבילי', ואז צריך לפרט, זה הקטע המביך. משפטים כמו I’m gonna drain balls ו־I have toys. יש לך יעדים, איקס מכירות ביום, אתה צריך את הכרטיס אשראי שלו אז מובן שאתה זורם איתו".

זה שינה את התפיסה שלך לגבי גברים?

"כן, תחושה שבמחשכים גברים נורא חרמנים כל הזמן ורוצים להשתלט, אבל לא לכולם יש את החלק האינטליגנטי שאמור להשתלט על היצר הזה".

כמה משלמים?

"משכורת של חברת היי־טק, 8,000 פלוס מכירות. זה יכול להגיע ל-2,000 שקל בונוס על חמש מכירות ביום בשלב התחלתי".

מי היו הבחורות באתר?

"אני מניח שממדינות מסוימות באירופה".

חשבת עליהן?

"בטח שחשבתי. חשבתי שזו תרמית ובטח מעבידים אותן באיזה חדר, עם איזה סרסור מאחורי המצלמה. זו גם הסיבה שעזבתי אחרי שנה, הרגשתי כל כך גרוע. זה מטורף, אתה יושב בחדר וכותב את זה, ויושבות בחורות בגילך בחדר אחר וגם עושות את זה".

סיפרת לחברה שלך?

"כן, אני חושב שאפילו היינו ביחד בריאיון. היא לא רצתה להודות שזה מפריע לה, אבל זה כן הפריע לה. זה גם תרם לתחושה שאני חייב להתפטר. אני חושב שאולי בתת מודע, כשאתה מתעסק במין כל היום זה גם מגביר את היצר".

למדת משהו על אמות המוסר שלך?

"כן, לגמרי. זה היה חלק משמעותי מאוד בהתפתחות המוסרית שלי, זה גיל שאתה עדיין צעיר ורוצה ליהנות ואתה לא בהכרח מקשיב למצפון ולצו המוסרי. טראומות כאלה, יש להן משמעות. אתה הולך לקיצון אחד ואז חוזר לכיוון ההפוך. אפילו יש בי חלק שהוא יותר שמרני היום מאנשים בגילי בנוגע למונוגמיה וזוגיות".

לזוגתך הנוכחית סיפרת על התקופה ההיא?

"כן, הזכרתי את זה כשיצאנו. אבל זה משהו שאתה לא רוצה להעלות יותר מזה".