יקר לפנים: כך מטפחים את עצמם עשירי תל אביב

כולנו חכמים, נבונים ויודעים שיש להסתכל גם בתוך הקנקן ולא רק בהשתקפות שלנו בו. ובכל זאת, יש מי שממש לא מהסס להשקיע. הנה הפינוקים היקרים ביותר שיש לעיר להציע

ספא שבע. צילום: יח"צ
ספא שבע. צילום: יח"צ
7 בספטמבר 2015

הגוף כפימו

פיסול הגוף והפנים אצל רונית רפאל

כולם מחפשים פתרונות קסם: לדפוק קרפ סוזט עם נוטלה בערב ולהשוויץ בקוביות בבטן (שש או שמונה, חבל להתקטנן) בבוקר; לכבות 60 נרות על עוגת קצפת ועדיין להיראות כאילו חגגנו אתמול בת מצווש מטורפת; לשכב כל הלילה עם המציל של הבריכה השכונתית אך בבוקר לקום רעננה כחרצית. ובכן, לרונית רפאל מענה לשתי הפנטזיות הראשונות. סדרת טיפולי חיטוב ופיסול הפנים והגוף Face & Body Sculpturing מיועדת לנשים ולגברים בגיל 35 ומעלה הסובלים מצלוליט, משומן עודף או מרפיון עור שמעוניינים במראה מתוח ומורם. ובמילים אחרות: בטן שטוחה, ישבן מוצק, ירכיים שובבות וסנטר אחד – כל אלה בעזרת חימום רקמות עמוק המעורר את זרימת הדם, את חילוף החומרים ואת פירוק תאי השומן; וכן מעודד ייצור קולגן ואלסטין ומשפר את הניקוז הלימפטי. מעורבים פה גלי רדיו ותרפיית ואקום – שני כוחות שמבקשים להילחם באיתני הטבע שגורמים לנו להיראות כמו שרפיי אנושי. אל תתבלבלו – טיפול אחד אולי יביא לתוצאות, אך כדי לעקור את עיניהם של הסובבים מרוב יופי תידרשו לסדרה בת חמישה טיפולים לפחות.

1,590 ש"ח לטיפול בודד במכוני היופי של רונית רפאל

טיפול פיסול גוף. צילום: יוסי גמזו
טיפול פיסול גוף. צילום: יוסי גמזו

ברבור על חוט

טיפול לצוואר נפול אצל ד"ר לורה מוצ'ניק

האגדה מספרת שהחל מגיל מסוים, נשים וגברים קמים בבוקר ונראים כמו שקנאי. האופטימיסטים יגידו: "הידד! אפשר להתחיל להבריח קוקאין בקו הלסת לשעבר ללא חשש", אך הריאליסטים יאמרו: "היידה, חדר ניתוח". היום יש דרכים פשוטות ובטוחות יותר לטפל בתופעה, בייחוד כשהפרוטה מצויה בצווארך, כלומר בכיסך. "עד לאחרונה לא היה פתרון לצוואר נפול מלבד ניתוח, ונשים שעבורן התערבות כירורגית אינה אופציה נאלצו להשלים עם רוע הגזרה", אומרת ד"ר לורה מוצ'ניק, בעלת רשת מרפאות לרפואה אסתטית, "אך המצב השתנה. עולם האסתטיקה הולך לכיוון לא פולשני, ולכן יש טיפול לא ניתוחי". הד"ר מונצ'יק מתכוונת לטיפול בחוטים מיוחדים שמוחדרים תחת העור ונספגים בו, ושבאמצעותם היא מבצעת הרמה ועיצוב ללא צורך בניתוח, בהליך בן שעה בהכרה מלאה.

ד"ר לורה מוצ'ניק, 20,000 ש"ח לטיפול. הברזל 31

ד"ר לורה מוצניק. צילום: יח"צ
ד"ר לורה מוצניק. צילום: יח"צ

תגידו גבינה לבנה

הלבנת שיניים במרפאת הסלבס

אוהבים תירס? מדהים, כי ככה בדיוק החיוך שלכם נראה. הלבנת שיניים הפכה להליך נפוץ לא רק בקרב מעושרי העיר, אף שהיא עדיין כלל לא זולה. השיטה הפופולרית והיקרה ביותר היא ברייט סמייל האמריקאית, שמצריכה ביקור במרפאה כיוון שהיא כוללת חומרים פעילים שיכולים לחמצן גם את המוח. התהליך נעים כמו אכילת קיפוד מרוח בסחוג: במשך שעה מרותק המטופל לכיסא כששני סדים עם החומר מסירים את הקפאין, הניקוטין והתה האנגלי שנדבק לחיוך, בעוד אור אולטרה סגול מבטיח שלא תראו כלום. במרפאה הבוטיקית של ד"ר רוני אמיד בצפון הישן, שבה מתחזקים את חיוכם שלל סלבריטאים, יעלה הטיפול 3,700 ש"ח, כולל סט סדים ומזרק לתחזוקה ביתית כל שישה חודשים בריכוז חומרים נמוך יותר.

שלומציון המלכה 7, 5446699־03

בראש מורם מעם

התספורת היקרה בעיר

בעיר שבה חודשי הקיץ הופכים למקלחת המונית שהורסת גם את הפן היוקרתי ביותר, לא נותר לנו אלא להשקיע בתספורת שתסתיר את השגעת. מעצבי השיער הפכו כבר מזמן לחברותיה הטובים של האישה, ובדומה ליהלומים, גם בשבילם צריך לפתוח את הארנק. רפי חובב, אבי פדידה, מיקי בוגנים, ז'אן כהן, שגיא דהרי ועינת סברלו הם רק חלק ממי שאחראי על פריזורות של יפים, נכונים ועשירים, אך את תואר התספורת היקרה בעיר קטף מרסל ריבו ממלון דיוויד אינטרקונטיננטל – מעצב שיער אנונימי יחסית בארץ (אך שסיפר בעבר את שרון סטון, פריס הילטון וקים קרדשיאן), שגובה 485 ש"ח לגזירת המחלפות.

מרסל ריבו בדיוויד אינטרקונטיננטל, קויפמן 12, 3161213־052

דם אמיתי

טיפול פנים אצל ד"ר פולה בליק דיין

השמועות על טיפולי הפנים של ד"ר פולה – האישה שמאחורי הפנים של בר רפאלי, יעל בר זוהר, סנדרה רינגלר ועוד יפות ונכונות – פשטו בעיר כאש בשדה קומודונים, בייחוד לאחר שרפאלי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סלפי בטיפול פנים, הפעם לא עם מסכת שיבולת שועל אלא עם דם. מדובר בדיקור סיני ערפדי טבעי ־ אחד הטיפולים הבולטים במרכז לרפואה טבעית שעליו מנצחת הדוקטור. המטופל עובר פילינג המבוסס על ויטמין C ואחריו מוחדרות מחטים לפנים שיוצרות זרימת דם מוגברת לעור ואספקת חמצן לרקמות, מה שמוביל לייצור תאי עור חדשים שמשפרים את גמישות העור.

הדובדבן שבקצפת שהעניק לטיפול את שמו הטרנסילבני, היא מסכת הדם ערפד שמכילה, לא תאמינו, את דם המטופל. דקירה על ידי מחט סינית באזור המותן וצביטה קטנה מכוס רוח מספקת למסכה כמות דם שמספיקה לכיסוי הפנים. התוצאה אינה חיי נצח, אלא עור מתוח, חלק ורענן. מספיק טוב בשבילנו!

1,500 ש"ח (כולל ערכה להמשך טיפול בבית), המרכז לרפואה טבעית בשיטת זריצקי 4, 2006777־077 

מתוך האינסטגרם של בר רפאלי
מתוך האינסטגרם של בר רפאלי

כמו ראיס בשנתו

עיסוי בארבע ידיים בשבע ספא במלון הילטון

חשה שבגלגול הקודם היית קליאופטרה? זה אמנם לא מסתדר עם העובדה שכעת פינוק עבורך הוא מונית ממוזגת, אך זה בהחלט עשוי להתאזן עם עיסוי דלוקס בספא המשודרג של מלון הילטון. די בפסיעה לתוך הספא התאילנדי היוקרתי בשביל להרגיש שהחתמנו דרכון בממלכה האקזוטית, אך אתן יודעות שאתן לא נשים של פסיעות. אתן יותר נשים של עיסוי בארבע ידיים, כי אתן יודעות איך אמרו חז"לינו: "טובות ארבע ידיים עם שמן על הגב משתי ידיים עם זפת ומגב". טיפול Sama Ki הוא העיסוי שעליו תמיד חלמתן ולא העזתן לבקש, פן יטענו שאתן נהנתניות חסרות תקנה הוא נעשה בארבע ידיים, משלב מגוון טכניקות ונעשה עם שמן קוקוס חם. תאכלי תחת, קליאופטרה.

1,080 ש"ח ל־90 דקות, Sheva Spa, מלון הילטון תל אביב

ספא שבע. צילום: יח"צ
ספא שבע. צילום: יח"צ