הזוג המוזר: אתרי ההיכרויות הכי ספציפיים בישראל

לדתיים, לרוחניים, לטבעונים, למבוקשים בעיני עצמם ולעשירים כקורח - אתרי ההיכרויות הישראלים הממוקדים ביותר ברשת

7 באוגוסט 2014

נחשקים

למבקשות לעצמן רווקים מבוקשים

אנשים שמציעים לכם תוכנית להתעשרות מהירה לא היו צריכים לדבר עם לוזרים כמוכם לו ידעו איך להתעשר במהירות. אותו דבר נכון במקרה של "נחשקים", שמציע את "12 הפנויים המבוקשים בישראל" שהם “חלומה של כל אם יהודייה", ש"הצליחו מאוד בעולם העסקים ועדיין ישנים באלכסון", ש"דוחפים להם פתקים עם טלפונים, משאירים להם הודעות בפייסבוק ובלינקדאין". בצר להם פנו המוצלחים הללו לסוכנות ההיכרויות האקסקלוסיבית הזו למאיון העליון של הרווקים, כלומר לאלו שהם יפים או מצליחים באופן מיוחד ושתמיד שואלים אותם בפליאה – “איך זה שאתם לבד?". השאלה נשארת פתוחה.

לאתר "נחשקים"

Vegan Lovers

לטבעונים

המחשבה על דייט ראשון במסעדה טבעונית עלולה להיות מצמררת, אלא אם שניכם טבעונים, והמחשבה על הקרבת בעל חיים לטובת האהבה שלכם מחרידה אתכם. “ויגן לאברז" מחבר בין טבעונים שרוצים להתנשק עם הפרטנר בערב בלי לחשוש מגופה בוכייה שהייתה בפיו בארוחת הצהריים.

לאתר "Vegan Lovers"

שליש גן עדן

לדתיים ולמסורתיים

“אנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שזיווגו של אדם נקבע לו משמיים 40 יום לפני לידתו. אך על כל אחד לעשות 'השתדלות' על מנת למצוא את זיווגו", מסבירים באתר ששמו מעיד על מטרתו – מציאת שידוך הגון שמזכה את המשדך בשליש גן עדן. האתר מתאים את עצמו גם לאלו שמתקשים בתחום הדייטינג ומשתדל להעניק להם נוסח מוכן לפנייה “למי שלא כל כך יודע למצוא את המילים המתאימות להתחלת קשר" או "איבד לרגע את יצירתיותו". הוא גם עושה מאמץ לסייע למי שהעולם הדיגיטלי זר לו: “האתר מתאים במיוחד למי שלא מסתדר עם מחשבים. בצד ימין מופיע כל מה שאתה צריך לדעת על הקשר שלך עם אנשים. בכוונה עשינו את האתר הכי ידידותי שאפשר על מנת לעזור לכם למצוא אהבה וקשר רציני בצורה הכי מהירה, קלה ונכונה".

לאתר "שליש גן עדן"

נמסטה

לרוחניים ולרוחניים ברוחם

מפעילי האתר “יודעים כמה מורכב זה למצוא בן/ בת זוג לדרך שלא נבהלים בכל פעם שהם שומעים את המילה ‘מדיטציה', שלא מנסים לשנות אותך אלא להצטרף לשינוי שלך, שרוצים להיות שותפים לדרך ולא רק לדירה…" ושמשתמשים בשלוש נקודות. אף שיש קארמה בעולמם, הרוחניקים של נמסטה לא משאירים דבר לידי הגורל: “אתה לא מעלה מודעה ומחכה בשילוב ידיים, שרק תבוא האחת. פעם טיוהר אמר ‘מי שמחפש מוצא – מי שלא מחפש גם לא מוצא'. חפש מודעות, כנס לצ'ט, לפורום, תתערבב קצת, והמסרים כבר יגיעו". המסרים מהעולם הזה, כמובן.

לאתר "נמסטה"

My Sugar

לגברים עשירים שרוצים אישה שרוצה גבר עשיר

“חולמת על שוגר דדי שרמנטי ומפנק? רוצה להכיר שוגר בייב מושכת ומפונקת?", שואל האתר, שבכותרתו מגלה ש"מסתבר שאפשר לקנות אהבה". ההצטרפות דורשת דמי רצינות: “כדי להוכיח את היכולות הפיננסיות שלך ולהיכנס למועדון האיכותי, על שוגר דדי לשלם 1,000 ש"ח בשנה על מנת ליצור קשר עם שאר החברות באתר". בבלוג שלו, שמורכב בעיקר מסיפורים אירוטיים ופורנוגרפיים בעברית, האתר מרגיע את משתמשותיו באומרו “את לא צריכה להיראות כמו כוכבת פורנו. מה שחשוב זה הביטחון העצמי והנחישות". במילים אחרות: זהו אתר לשידוך בין נשים אמביציוזיות לגברים שיכולים לגייס 85 שקל לחודש.

לאתר "My Sugar"