הקוד האתי של תל אביב: דיני שלום בית

מעוניינים לחנוק את החצי השני? חכו עם זה. הקוד האתי: דיני שלום בית

אתרי היכרויות. איור: יוליה סמילנסקי
אתרי היכרויות. איור: יוליה סמילנסקי
11 באוגוסט 2014

כשאחד מבני הזוג קרניבור והשני צמחוני או טבעוני

1. על מנת לשמור על שקט תעשייתי כדאי להיצמד להסדר הטריוויאלי שלפיו לא מכניסים בשר הביתה אבל כן יוצאים למסעדות שמגישות בשר לצד תפריט צמחוני מגוון.

2. סעיף 1 מתייחס לבשר בלבד. כלומר, אי אפשר לדרוש מבן הזוג לא להכניס הביתה גם מוצרי חלב וביצים.

3. באופן טבעי, ובעיקר בגלל שבסופו של דבר הצדק עמם, יחסי הכוחות אמורים לנטות לכיוון בן הזוג הצמחוני/טבעוני. כלומר, הוא יקבע בסופו של דבר לאיזו מסעדה הולכים.

כשאחד מבני הזוג חיית לילה והשני מעדיף להישאר בבית

1. הדרך הטובה ביותר להגיע לשלום בית היא באמצעות חלוקה לימים או שבועות. כלומר, בני הזוג צריכים לסכם שלצד הקלאברי במשוואה יהיה יום בשבוע שבו הוא יכול להתפרע כרצונו. עדיפות לימי חמישי.

2. סידור מומלץ נוסף הוא נוהל שבוע־שבוע. כלומר, שבוע שכולל סופ"ש של מסיבות ואחריו שבוע עם סופ"ש ביתי.

3. הצד הקלאברי במערכת היחסים צריך להעריך את האשראי שהצד השני מעניק לו ולהתנהג בהתאם (בהנחה שלא מדובר במערכת יחסים פתוחה). חובת הוכחת אי הבגידה היא תמיד עליו!

כשאחד מבני הזוג רוצה לפלפל את חיי המין והשני לא מבין מה הבעיה

1. רוצים להכניס אדם שלישי למיטה שלכם? יש לכם חלון הזדמנויות עד תום שלושת החודשים הראשונים למערכת היחסים שלכם או רק אחרי שלוש שנים שאתם ביחד.

2. סטרייטים, שימו לב: אם הגבר רוצה להכניס בחורה נוספת למיטה הוא חייב להיות מספיק גברי כדי להתמודד עם השאלה המתבקשת: ו"אם אני רוצה שנכניס עוד גבר למיטה?".

3. להציע להכניס צעצועי מין למיטה זה סבבה ויכול לעזור, אולם האקט חייב להיות מלווה במונולוג פתיחה שבו הצד היוזם מסביר שצעצועי המין הם רק תוספת ולא באים לפצות על חסרונות של בן או בת הזוג.

אחד מבני הזוג הוא מאחר כרוני

1. קבעתם לאנץ' עם בן הזוג והוא מאחר? החל מחמש דקות איחור אפשר כבר להתחיל לאכול לבד את המנות הראשונות שמוגשות לשולחן. עשר דקות איחור והלאה כבר מקנות לכם את הזכות להזמין מנה עיקרית.

2. למרות הפעולות שאתם נוקטים בן הזוג ממשיך לאחר? התחילו להפעיל סנקציות כבדות יותר הכוללות מטח וואטסאפים לפני כל פגישה.

3. לא עובד? מרגישים שאתם עומדים להתפוצץ על המאחר הכרוני? התחילו להפעיל שעון המותאם במיוחד לאיחורים שלו. הוא נוהג לאחר בעשר דקות? קבעו איתו בשמונה והגיעו למקום המפגש רק בשמונה ורבע.

נפרדתם ואתם רוצים לשמור על יחסים טובים

1. אחרי כל פרידה, גם כזאת שהסתיימה באופן ידידותי, רשאי אחד הצדדים להחליט על מחיקת האקס מכל הרשתות החברתיות. על הצד השני לקבל זאת בהשלמה ולשתף פעולה.

2. החל מכניסתה של הפרידה לתוקף רשאים שני הצדדים להתחיל לשכב עם כל מה שזז. הכל הולך חוץ מאנשי המעגל הראשון של האקס/ית. זה אכזרי מדי ומנוגד לאמנה כלשהי שמעולם לא נכתבה, וחבל.

3. בפרידה שהסתיימה בצורה חלקה ומוסכמת על שני הצדדים לחכות לפחות שבועיים עד לטקס החזרת המפתח. זאת הזדמנות טובה להתעדכן ואולי אפילו לבחון בעיניים אחרות את האפשרות לקאמבק.