מציאות מגונה: פנטזיות מין מותאמות אישית והמהפכה המינית החדשה

יש לך משהו מת בעיניים. צילום: GettyImages
יש לך משהו מת בעיניים. צילום: GettyImages

דילדואים בצורת איברי מין של בעלי חיים, בובות מין בהזמנה על פי תמונה, ישבנים תותבים רוטטים וסרטוני פורנו שבהם אתם התסריטאים: המהפכה המינית הבאה כבר כאן, ויש מקום לסטיות של כולם

16 ביולי 2015

אם יש מהפכה שהאינטרנט הביא לעולם – יותר מהרשתות החברתיות, מזמינות המידע ומאינפלציית סרטוני החתולים – זו המהפכה המינית החדשה. אחרי גל הפמיניזם שהביאה הגלולה למניעת היריון, האהבה החופשית והמסוממת של הסיקסטיז והשחרור המגדרי הגאה של שנות ה־70, הגיע תורו של המיעוט השקט, המלחשש והקריפי של עולם המין: הסוטים.

מן הידועות היא שבמקום שיש ביקוש למישוש בדרך כלל יהיה גם מי שיממש אותו, אבל כיום גם תשוקות קינקיות יותר יכולות להתגשם במידה זו או אחרת של אמינות. בחסות האנונימיות האינטרנטית כבר אין צורך להסתתר בסמטאות או לפתח שפת סתרים עם המוכר בספריית הווידיאו השכונתית כדי להגשים סטיות פרטיות. לא משנה כמה ביזארית, ספציפית או אפילו פלילית הגחמה שלכם – סביר להניח שמישהו חשב על זה קודם, הבין איך לעשות מזה כסף ומוכן לשלוח לכם את זה בדואר רשום. נגיד, זואופיליה – משיכה מינית לבעלי חיים. רגע, אל תברחו. לא מדובר כאן על הזמנת בעלי חיים ממשיים, אלא על מימוש הפנטזיה באמצעים חוקיים שלא פוגעים באף אדם ובאף חיה, ואולי אפילו גואלים את החברה מחציית קווים מוסריים.

חברת Exotic-Erotics האמריקאית, איך לא, מתמחה ביצירת דילדואים בצורת איברי מין של בעלי חיים. תמורת 35־300 דולר תוכלו לאחוז באיבר זקור של כמעט כל חיה שאפשר לדמיין – קרנפים, קרוקודילים, היפופוטמים, לווייתנים וכמובן הקלאסיקות – כלבים וסוסים. יש אפילו חדק של פיל או לשון של ג'ירפה להרפתקנים. רוב המוצרים מפוסלים על פי תמונות ותיאורים וטרינריים, על ידי אמן בניית מודלים צ'כי ומודפסים במדפסת תלת ממד במשרדי החברה. אך עבור חלקם, אלו שמחקים את החבילה של כלבים וסוסים, נעשה שימוש בשיטה יותר, איך לומר, אישית.

החברה, השוכנת באזור כפרי בלב קנטקי, הוקמה לפני כשש שנים על ידי אדם המזדהה בשם קודי. הוא הבעלים, המנכ"ל, המעצב הראשי וגם המטפל בבעלי החיים. לצד ביתו ומשרדו יש אורוות סוסים קטנה ובה כמה סוסים מסופקים מינית שבעקיפין וללא יודעין הפכו כמה טיפוסים ברחבי העולם לממש מבסוטים. התהליך שמבצע קודי קרוי יציקה חיה, ובמסגרתו לוקחים סוס הרבעה, ממקמים בסביבתו (לרוב בחדר צמוד) סוסה מיוחמת, וכאשר הוא מגורה משתמשים בצינור ייעודי המכיל תערובת חומרים כדי לייצר תבנית של זכריותו של הסוס. הסוס מצדו מקבל הנד ג’וב מביך במיוחד. גם הכלבים זוכים לטיפול הזה, ובדגמים שהחברה מציעה אפשר למצוא מסטיף אנגלי, רועה אוסטרלי וכלב הרים פירינאי.

בנוי כמו סוס. הדגם "אמיר". מתוך אתר Exotic-Erotics
בנוי כמו סוס. הדגם "אמיר". מתוך אתר Exotic-Erotics

אם אתם במוד בדיוני יותר, וחיות ממשיות כבר לא עושות לכם את זה, אפשר תמיד ללכת לאגף הבקשות המיוחדות של האתר, שם אפשר לבקש מקודי ומהאמן הצ'כי העלום לייצר כל דילדו שרק תרצו, כל עוד הוא מחובר בראשכם לחיה אמיתית או דמיונית. באגף הצעצועים שנוצרו בעקבות הבקשות אפשר למצוא איברי מין של אנשי זאב, אורקים, דינוזאורים, עוף חול ודרקונים.

אם אתם מעדיפים את הדילדו שלכם אנושי ונוהגים, לצורך העניין, לאונן מול תמונות של עצמכם, כנראה באתר Clone-A-Willy תמצאו את מבוקשכם. להעתיק־את־הנקניק, בתרגום חופשי, מספק ערכה ביתית להפיכת כל איבר מין זכרי לוויברטור בעלות של 40־50 דולר. מדובר בכל איבר מין שתרצו וגם כזה שיש לכם גישה אליו בהסכמה (יהיה קצת קשה לשכפל לכם ג'ון האם תותב).

עכשיו הגיע הזמן לשאול את עצמכם למה לעזאזל תרצו לעשות את זה. ובכן, זו עשויה להיות מתנה חמודה מבן זוג שנוסע לזמן רב, מיזיז שנוטש או אפילו מתנה לעצמכם מעצמכם, אם תמיד תהיתם איך זה לשכב איתכם. אגב, יש גם ערכת Clone-A-Pussy (30 דולר) כדי שגם לגברים סטרייטים יהיה צעצוע מין מביך להסתיר במגירת הגרביים.

אקסטרה לאנץ'

אבל פינת ההתאמה האישית של אגף ה־18 פלוס לא נעצרת בדילדו, הו לא. אתר DS Doll מספק פתרון קל ומהיר למי שמחפש בובת מין ריאליסטית ככל האפשר, לפי רשימת מרכיבים (3,000 עד 4,500 דולר. משלוח יעלה 500־700 דולר). בטופס הוויזואלי תוכלו לבחור את מבנה הגוף, גודל החזה, צורת הפנים (מתוך רשימה עם שמות כמו “מינדי", “לילית" ו"סנואי"), צבע העיניים והעור, סוג המפרקים, הציפורניים והשיער וכמובן – סידור שיער הערווה. המבט המת בעיניים, שלה או שלכם, בילט אין.

רשימת מכולת, מפורטת ככל שתהיה, תספק את כל הרצונות חלק מהזמן, או חלק מהרצונות לכל הזמן, אבל לא את כל הרצונות כל הזמן. בשביל זה צריך לרדת לפרטים הקטנים – פרטים שבאתר Bdolls.pro ישמחו למלא. האזור המעניין באתר הוא מתחם הבובות לפי הזמנה. כאן לא מדובר בטופס גנרי, אלא בהזנת טקסט חופשי שמתאר את בובת החלומות כאשר למרבה הקריפיות אפשר לצרף תמונה. עכשיו אפשר כבר להתחיל לדבר על ג'ון האם. יש אופציה לפנות לעולם שכולו פנטזיה ולבקש בובות בעיצוב על טבעי. באתר מוצגות בובות של שדונית, אלפית ומשהו שנראה כמו הכלאה בין בתולת ים לבחורה מ"אווטאר".

על מה מפנטזים חדי קרן? צילום: מתוך אתר Bdolls
על מה מפנטזים חדי קרן? צילום: מתוך אתר Bdolls

אבל לא כולם מחפשים אביזרים ממשיים, ולפעמים תמונה שווה אלף מילים, שלא לדבר על וידיאו HD. גם הווידיאו – בעבר הלחם וחומר הסיכה של תעשיית הפורנו הגוועת – עבר אדפטציה לעידן ההתאמה האישית. האתר Extra Lunch Money לא רק מספק סרטוני וידיאו למבוגרים לפי דרישה, הוא גם נותן, כפי ששמו מרמז, קצת דמי כיס למי שמוכן ללכת מספיק רחוק.

הפורמט פשוט: משתמשים מפרטים בפורום ייעודי את הסרט שהם מעוניינים בו, את אורכו וכמה נקודות קרדיט (ששוות בערך דולר וחצי לאחת) הם מוכנים לשלם עבורו. אחרי שהבקשה נרשמת בפורום, יכול כל אדם שרוצה להרוויח ארוחת צהריים להירשם כספק תוכן, ללחוץ על הכפתור “אני יכול לעשות זאת" ולקוות שמבקש הווידיאו יבחר בו. פורנו חובבנים בהזמנה אישית, בהסכמה של כל הצדדים, וכולם יוצאים מסופקים. אידיליה.

עתיד תעשיית הפורנו דווקא לא מתחבא בין מוצרי פלסטיק, או לפחות לא רק במוצרי הפלסטיק, אלא דווקא בין הפלייסטיישן ל־GTA, הרחק בתוך העתיד הדיסטופי של משחקי המחשב. זה כ־40 שנה צועדים הגיימרים במדבר שומם של ספקולציות בדרך לארץ המובטחת, אך נדמה שכעת אנחנו אוטוטו שם: במציאות המדומה. החלום, שכולל משקפיים מביכים למראה וחיקוי כמה שיותר ריאליסטי לתחושות המציאות, מתקרב בצעדי ענק, ובכל כמה שבועות יש פיתוח חדש שמקדם אותנו למה שכל סרטי שנות ה־80 הבטיחו לנו: היכולת לצעוד לתוך עולם מזויף עם תחושה מציאותית. המטריקס האולטימטיבי.

ככל שאנחנו מתקרבים לחיקוי הריאליסטי הזה, כך גם מתקרבת האפשרות להגשים פנטזיות באופן מוחשי. לפני כשבוע אתר הפורנו Pornhub שחרר לאוויר העולם מוצר חדש – Twerking Buttי(500 דולר לדגם ה"קלאסי", 800 ל"דלוקס"). ישבני הטוורקינג הם למעשה מוצר בעל שני חלקים. הראשון כולל משקפי מציאות מדומה שנראים בדיוק כמו שספרי המדע הבדיוני סיפרו לכם שייראו; והשני – צעצוע מין מכני בצורת תחת שיכול לרטוט, לנוע ולקפץ בדיוק כפי שמובטח בקליפים של ניקי מינאז'. המשקפיים ידאגו לחוש הראייה והשמיעה, התחת המענטז לחוש המישוש. ביחד מובטחת חוויה מרטיטה שמסמנת צעד גדול בדרך למין וירטואלי, ובעיטה כואבת בטוסיק של המין האנושי.

היות שמדובר במציאות משחקית, אפשר להציע תוכנות הכוללות בניית יקום, דמויות וסיטואציות אינסופיות. כבר לא צריך לבקש מחובבנית עלומה לצלם תרחיש, אפשר פשוט להתקין מקודד שנכתב על ידי אמן תלת ממד שיגרום לכוכבת הפורנו האהובה לשחק את הסיטואציה. לא רק שזה ירגיש וייראה אמיתי, יהיה אפשר גם לשלוט במתרחש במציאות הזאת. חלום צלול, גן עדן לסוטים ולתעשיית הפורנו.

אבל הדרך לאואזיס רצופה תהיות ערכיות. ברגע שהחופש ליצור רחב כל כך, נפרש שטח אפור שמעלה סימני שאלה: מה בנוגע לסוטים מסוכנים? האם פדופיל יימנע ממימוש מאווייו כי בתרחיש הווירטואלי הגשים את רצונותיו? האם זה מוסרי לבעול בובת מין של קטין? האם זואופילים באמת יתרחקו מגינות כלבים בזכות כמה דילדואים? עד היום זו אינה שיטת טיפול מקובלת, ואף הוכח כי צריכת פורנו מעודדת אלימות מינית, אבל עם התפתחות הטכנולוגיה, גם עברייני מין פוטנציאלים עשויים למצוא את עצמם נעזרים במה שהיה מיועד להיות כלי בידורי נטו. ואם זה הופך את כל הסיפור לאפל מדי, ובכן – ברוכים הבאים למהפכה המינית הבאה.