מהר לפני שיתקרר: כל אירועי הפופ אפ שמכינים לכם הפתעות לקיץ

כל האירועים הלוהטים לעונה החמה, הברים החדשים תחת כיפת השמים וההוט ספוטס הבוערים שיעשו לכם את הקיץ. תתחילו להזיע, יש לכם המון איפה לבלות 

קרקס על גחלים בחוות צוק (צילום: איתיאל ציון)
קרקס על גחלים בחוות צוק (צילום: איתיאל ציון)
23 ביוני 2016

מסעדה ובר קוקטיילים

מלון בראון

השף יובל פכלר (המוכר מעבודתו בהרברט סמואל, אחד העם ואפילו גורדון רמזי) הקים מיזם של מסעדת פופ אפ. בשם Salva Vida פכלר נודד בין לוקיישנים וקונספטים. עד תחילת אוקטובר הוא ממוקם במלון בראון עם נקודת מפגש קולינרית בין קליפורניה לים התיכון. בתפריט: טונה, תירס מתוק, אבוקדו, צנובר (46 ש"ח), פילה בקר, לחי עגל, פאק בונג, יין אדום (98 ש"ח) ועוד. הווייב הקיצי מתוגבר בקוקטיילים כמו נגרוני קלאסי (40 ש"ח), ויינות הנמכרים בחצאי כוסות (18 ש"ח לחצי כוס). בימי שלישי מדי שבועיים (האירוע הבא יתקיים ב־28.6) משיק פכלר ערבים מיוחדים תחת הכותרת Buenos noches: מתחילים ב־19:30 על הגג של המלון עם קוקטייל ביד, ובשעה 21:00 כולם מוזמנים לרדת לארוחת טעימות בת חמש מנות שרינג לזוג, קינוח ושתי כוסות יין לסועד (250 ש"ח כולל קוקטייל על הגג).

[tmwdfpad]באותו הזמן ובאותו המבנה של מלון בראון, ייפתח במהלך אירועי הלילה הלבן של תל אביב בר הפופ אפ של מזקל IBA (המשקה המקסיקני הלאומי העשוי מאגבה), על גג המלון. המיקסולוגית ריי וייט תערבב קוקטיילים בהשראת סרטים קלאסיים.

סלבה וידה, קלישר 25 תל אביב, שלישי־שבת 18:00־23:30, 7788996־03
הבר של מזקל IBA, קלישר 25 תל אביב, 30.6־1.7 19:00־24:00, 2.7 13:00־20:00

בורטה זוקיני פן גראטטה בסלבה וידה (צילום: יעל ריבנאי)
בורטה זוקיני פן גראטטה בסלבה וידה (צילום: יעל ריבנאי)

קבלת שבת

מציצים

רק באביב האחרון פתחו המסעדן הראל בלו (סיטארה, פישופ וברנז'ה) ואיש חיי הלילה רונן מיילי (החתול והכלב) את מסעדת החוף מציצים, וכבר בשישי הקרוב הם יחנכו ליין של קבלות שבת קיציות על החוף. מדי שבוע יעלה די.ג'יי מתחלף מהחתול והכלב וינגן אווירה מיוחדת. תוכלו להזמין מתפריט הקוקטיילים דרינקים עם פירות טריים ומרטיני בטעמים, ומהספיישלים הקולינריים הכוללים אויסטרים על הקרח, שרימפס בחמאת קאווה, פופקורן שרימפס, שווארמה אסלית, קציצות סרטנים ועוד (30־69 ש"ח).

מסעדת מציצים, מדי שישי מ־16:00

עוד כתבות שיקררו אתכם:
חם, מתחמם, מרענן! 29 טעימים וטעמים שיקררו לכם את הקיץ
החופש הגדול מדי: 6 פעילויות שאפשר לעשות עם הילדים במהלך הקיץ
צאו לרקוד: הליינים החמים של הקיץ

רסטו בר על החוף

אספרנטו

האספרנטו רסטו בר חוזרים לפעילות הקיץ עם תפריט שבנה השף האמון על האושר, בנצי ארבל. תוכלו לבהות בגולשים של חוף הילטון כשאתם חולקים סלט שעועית וכרישה, פטה גזר עם גרגרי כוסברה ושום קונפי (9־14 ש"ח) וגם ברבוניות שלמות כחלק ממנת פיש אנד צ'יפס (58 ש"ח), יינות, בקבוקי בירה ומוחיטו קפוא (51 ש"ח).

אספרנטו, ראשון־חמישי ושבת 20:30־אחרון הלקוחות

למקרה ששכחתם איך התפריט נראה ביום יום. אספרנטו צילום: אנטולי מיכאלו
למקרה ששכחתם איך התפריט נראה ביום יום. אספרנטו צילום: אנטולי מיכאלו

בר קיץ

ליצמן

הפופ אפ בר הקיצי ליצמן לא מתפשר על תפריט המאנץ'. השפית סבינה ולדמן בנתה תפריט חופים שמתכתב עם ריזורטים בעולם: פוקאצ'ה עם קרם פרש וסלסה עגבניות; פרחי קולרבי וגבינת עזים; סלט כרובית, לבנה וריבת לימון; צ'יפס זוקיני, עגבניות מעושנות וגבינת טולום; שרימפס בורגר וסלסה תירס בבאן שחור; קוד בטמפורה עם איולי למון גראס; בננה לוטי (82־86 ש"ח) ועוד. הקוקטיילים של ריי וייט והעורך המוזיקלי די.ג'יי עמרי גואטה מכוון לקו של פריסטייל והאוס ניו יורקי.

ליצמן

קרקס על גחלים

חוות צוק

קרקס על גחלים חוזר לחגיגות קיץ בחצר יקב עגור. המטבח יתבסס על אש פתוחה של מדורות, מעשנות וגריל פחמים, והטבחים יקיימו ג'ם סשן של טלאים וירקות מחוות צוק, לצד עופות, דגים ועשבי בר מעמק האלה. יינות לבנים ואדומים של יקב עגור יימזגו לשרועים בפינות הזולה שיפוזרו בחצר (350 ש"ח למשתתף. ילדים עד גיל 12: 120 ש"ח).

יקב עגור, מושב עגור עמק האלה, 7.7 19:00־24:00 . בהמשך יפורסמו תאריכים נוספים. להזמנת כרטיסים

קרקס על גחלים בחוות צוק (צילום: איתיאל ציון)
קרקס על גחלים בחוות צוק (צילום: איתיאל ציון)

ביר בזאר פופ אפ

מלגו ומלבר

ביר בזאר הקימו פופ אפ בר בחצר של מלגו ומלבר. הם הגיעו לכאן עם 100 סוגי הבירה שלהם, כולל חתול שמן ודודה'שך (23 ש"ח לשליש כוס בירה, 26 ש"ח לכל סוגי הבקבוקים). האוכל מגיע בחלקו מהסניף בשוק הכרמל עם פלטת דגים, פלטת כבושים ופלטת ירקות (28־35 ש"ח). מלגו ומלבר תרמו לעסקה כמה מנות, בהן פוקאצ'ה אנשובי (46 ש"ח) וקרפצ'ו דג קריספי ג'ינג'ר (58 ש"ח). המוזיקה משתנה לאורך היום בין חפלות צועניות של הכרמל בצהריים לגרוב רגוע בשקיעה.

מלגו ומלבר

קרנבל בחצר

ננוצ'קה

ננה שרייר פתחה באופן רשמי את החצר של ננוצ'קה בקרנבל קיץ. עמדת הדי.ג'יי נחנכה השבוע באירוע של 12 שעות, ובמהלך הקיץ אפשר יהיה לשתות בבר האלכוהול שבחצר. נוסף על כך ייערכו במקום הרצאות, הקרנות סרטים ואירועים מיוחדים (39־35 ש"ח לקוקטייל).

ננוצ'קה

שף אנד דאנס

קמאו בר

הקמאו בר שבמתחם התחנה התחדש בתפריט קיץ שבנה השף רונן דברת בלוך, ומשיק מאמצע יולי ליין ערבים קולינריים שבמהלכם יתארח מדי יום רביעי שף שייקח את המטבח למחוזות קולינריים שונים ברחבי הגלובוס. צ'רלי פדידה, ג'קי אזולאי, אביגדור ברי ונוספים יבשלו בזמן שתתקיים בחצר המסעדה מסיבה שבה ינגנו די.ג'ייז. ברביעי הקרוב (29.6) ברי יבשל ארוחה צרפתית ובשבוע לאחר מכן (6.7) הוא ינצח על ערב ים תיכוני (260 ש"ח לארוחה בת שלוש מנות, כולל 2 כוסות יין).

Chef&Dance, קמאו בר, מדי רביעי 21:00־אחרון הלקוחות

תפריט קיץ בקמאו בר (צילום: מיטל סולומון)
תפריט קיץ בקמאו בר (צילום: מיטל סולומון)

בר בחצר

רמלה, לוציפר

מיכאל גורביץ' מהברנינג טאקוס ושאול טבת מהבר רמלה יפתחו יחד בחצר של הלוציפר את בר הקיץ BARRIOJUAN, עם נאצ'וס, והתירס המתוק המעולה בבלילה של הברנינג טאקוס, לצד מרגריטות קפואות עם פירות טריים (32־37 ש"ח) ושאר אלכוהול. די.ג'ייז מתחלפים יגיעו לנגן לפחות שלוש פעמים בשבוע, מתחילת יולי לתוך הקיץ.

BARRIOJUAN, לוציפר, ראשון־חמישי 20:00־2:00, שישי־שבת 16:00־02:00