טיילור ניקסון הוא שחקן הפורנו הכי רומנטי שתמצאו

כמו רון ג'רמי, רק בחתיך ורגיש. טיילור ניקסון הוא הדבר הבא בעולם הפורנו הסטרייטי. מה זה אומר עלינו?

טיילור ניקסון
טיילור ניקסון
2 באוקטובר 2014

הפעם הראשונה שראיתי פורנו הייתה בכיתה ו'. זה היה בשיעור מחשבים. באותם שיעורים כמו נקבעה באופן חריף חלוקת המגדר. בזמן שהבנות התהדרו בכינויים בסגנון "הפיה הכחולה 8" ו"$מתוקה אמיתית־מהחלום$" באפלולית צ'ט תפוז, צפו הבנים בפורנו. רגעים אחדים אחרי המהפכה הווירטואלית נחרדה תמימותי למראה סיליקון ועקבים והשפלה ושרשרות פנינים וערוות זרות שלא במלתחות הנשים של בריכת גורדון. מי בכלל ידע אז שאפשר להתפרסם בעקבות קלטת סקס (פריס הילטון), לדגמן לרשת בגדים פופולרית בעודך כוכבת פורנו (ג'סי אנדרוז לאמריקן אפרל) או לגעת לעצמך בטוטה על במת הגראמי (נו, מי זו הייתה?).

בעולם פרוץ מינית לא קשה להיות אושיה אינטרנטית. מספיק לצלם סלפיז, לדבוק בפרובוקציות, לאפות דברים יפים או להתקעקע בציורים של נחשים. עם הזמן מצאה לעצמה הפיה הכחולה 8 איט־בויז חדשים. היו לזה תקדימים: ג'סטין ביבר, הדוגמן אש סטיימסט, אהוד אולמרט. אבל, אהלן טרנד חדש, אני רק שאלה – יש מצב שהדור הבא של האיט־בויז הם שחקני פורנו?

טיילור ניקסון הוא בחור ממש נורמלי, בן 24 מלוס אנג'לס. הוא אוהב לגלוש בסנובורד, לטייל בעולם, לצלם. יש לו כלבה נחמדה, חיוך אדיב. טיילור הוא שחקן פורנו צעיר ומבטיח עם 10 אלף עוקבים בטוויטר. אמנם לג'סי אנדרוז, שאותו הזכרנו קודם, יש 194 אלף עוקבים, אבל טיילור מטפח קטע חדש. כמו הרבה בחורות שהפכו לסמל מין בשימוש חסר עכבות בגופן, הוא עושה בדיוק אותו דבר, אלא שהוא בחור. טיילור הוא כוכב פורנו שמבסס את הקריירה שלו על גישה רגישה, מין רומנטי והנאת נשים מפורנו ומסקס באופן כללי.

"התחלתי לפני שלוש שנים", הוא מספר, "עבדתי בתור דורמן בריזורט יוקרתי, ומישהי שליהקה לפלייבוי טי.וי אמרה שאהיה נהדר בתעשייה. הייתי מחריד בפעם הראשונה, אבל הם אהבו אותי. זה היה די מטורף".

מה היתרונות של להיות בחור צעיר וחתיך בתעשייה?

"אני אפילו לא מחשיב את עצמי כזה חתיך. אני כן נראה צעיר, וזה נותן לי יתרון בקריירה. כל הזמן שמים אותי עם בחורות מהממות ואני כזה, 'אוקיי, זה פשוט לא הגיוני שהיא תשכב איתי עכשיו. אני לא מאמין, אין מצב'".

יש לך טיפ לבחורים בחדר המיטות?

"אני בפירוש לא חושב שאני טוב יותר ממישהו אחר. אני מאוד אוהב משחק מקדים, כשיש תשוקה הדדית זה מדהים. אני גם מאוד אוהב נשיקות בכל הגוף. העצה היחידה שיש לי לבחורים היא – תאטו, חבר'ה! תסגדו לה ולגוף שלה".

בזמן שכולכם נזכרים איך מצאתם גסויות במחשב של אחיכם הגדול בפעם הראשונה ורצתם אל מתחת למיטה כדי לבכות ולאונן בזעם, יש בחור שהופך ויראלי ועשיר בשל היפוך היוצרות. אפשר לקרוא לזה ניאו פמיניזם או עולם שהשתגע. אבל היד בכל מקרה כל כך קלה על הלייק. יכול להיות שזה עדיף. אולי ככה כשהפיה הכחולה 8 תאבד את בתוליה, היא תדע שמין יכול להיות רומנטי ורגיש.