הקוד האתי לגבר התל אביבי: דיני יחסים

מה עושים אחרי פרידה והאם היא צעירה מדי בשבילך?

מתוך "איך פגשתי את אמא"
מתוך "איך פגשתי את אמא"
11 ביוני 2015

נימוסים והליכות

מספר לחבר'ה

ג'נטלמן אמיתי לא מספר, אבל אם הוא כבר מספר הוא יימנע משימוש בשורשים ט־ח־נ, פ־ר־ק, פ־ת־ח ועוד. כיצד תדע מאילו ביטויים להימנע? פשוט מאוד: לפני שאתה מתבטא בקול רם, תגיד אותו בלב בהתייחס לאחותך.

גלח"צ

לעולם אל תבקש מהחברה שלך לגלח את איבר המין שלה, אלא אם אתה מוכן לעשות את זה בעצמך. אם אין לך ביצים לגלח לעצמך את הביצים – עדיף שתשתוק.

דברי במספרים

אם בחרת לפתוח עם בת זוגך את סוגיית "עם כמה גברים שכבת", אסור לך להתעצבן בפומבי מהתשובה, חריגה ככל שתהיה.

פיננסים

תמיד תשלם בדייט ראשון, אפילו אם ברור לך כבר בשלב מנות הפתיחה שלא ייצא מזה כלום. את הפמיניזם שלך תשמור לקריאה בטורים של רויטל מדר.

בדייט הראשון חל איסור חמור לשלם בקופון. נכון שהצדק איתכם, אבל כדאי שתממשו אותו רק מהדייט השני והלאה, כי שום חיסכון כספי לא שווה את הבוז על פניה של הדייט ברגע שתשלפו את הקופון בסוף הארוחה.

כבד את הווייב

שמור מרחק

שמת עין על בחורה שרוקדת ברחבה עם חברות שלה? אם אין ביניכם היכרות מוקדמת, עליך להימנע מלהיכנס באמצע ולהפריע לאידיליה הנשית.

זיכרון גורלי

שתי בחורות סטרייטיות שרוקדות בחושניות על הרחבה ו/או מתנשקות – דמן אינו מותר. מדובר באקס־טריטוריה, וכל שנותר לגבר הוא לזכור את הסצנה כדי שבבואו הביתה יוכל להביא ביד.

טינדר איז דה נייט

המנוי אינו זמין

טינדר היא פלטפורמה לא רצינית במהותה, ולכן אל תצפה לשום דבר מאף אחד. להתרגז שמישהי לא עונה לך אף שהיא אישרה אותך משול לעצבים על תינוק שיורק את המוצץ שלו: מיותר וחסר היגיון.

שמור על הפה שלך

ובכל זאת, גם באזורי הטמטמת צריך להתנהג על פי קודים ג'נטלמניים, או לפחות על פי קודים של יצורים תבוניים. משפט כמו "רוצה למצוץ לי את הזין?" למישהי שפעם הייתה איתך במבוא לסוציולוגיה הוא לא לג'יט.

פרידה בעידן הדיגיטלי

אנפרנד

אחרי פרידה, גם אם הסתיימה באופן ידידותי, רשאי אחד הצדדים להחליט על מחיקת האקס מכל הרשתות החברתיות. על הצד השני להשלים עם זה ולא להידחף לחייו בכוח בסיוע פרופילים פיקטיביים.

בומרנג

רק הצד שמחק רשאי לחזור ולבקש חברות בפייסבוק, אולם חובה עליו לחכות לפחות שלושה חודשים לפני שיעשה זאת. אם בשלושת החודשים הללו לא חלו התפתחויות משמעותיות, מחויב הצד שכנגד לאשר את בקשת החברות המחודשת.

שופוני

במהלך תקופת הצינון הנדונה מחויבים שני הצדדים לנקוט פעילות דיגיטלית מתונה ולא להעלות תמונות או לכתוב סטטוסים או ציוצים שעשויים לפגוע בצד השני, גם אם איננו חבר או עוקב.

תזכורת זה

בעקבות אירועי אייל גולן חודדו הנהלים, ולהלן הנוסחה לחישוב הגיל המינימלי של בן/ בת זוג שאיתם מותר לקיים יחסי מין: x/2+7, כלומר לחלק את הגיל שלך בשתיים ולהוסיף שבע.

מוגש בחסות גולדסטאר

image001 mob