הקוד האתי לגבר התל אביבי: דיני כושר וספורט

איפה לגיטימי ללבוש חולצה של קבוצת כדורגל ומתי מותר להשתמש בסבון שהושאר במלתחות המכון?

יניר האחמ"ש משפיל את התאומים
יניר האחמ"ש משפיל את התאומים
14 ביוני 2015

שיר השרירים

תוציאו את העיניים

תאמינו או לא, יש אנשים שמגיעים לחדר הכושר אשכרה בשביל להתאמן. רוצים לבהות? עשו זאת דרך המראה או מאחורי גבו של המתאמן/נת. אם המתאמן/נת מגיעים עם מכנסיים קצרים שמבצבץ מהם הישבן או עם טייץ שלא משאיר מקום לספק – אפשר לבהות חופשי חודשי.

לא משנה כמה תוספי חלבון אתם לוקחים וכמה אתם מקפידים שלא להתאמן לאחר אכילת סביח – אין לשחרר גזים במתחם המכון. אנחנו סובלים מספיק.

תלבשו משהו

היה והחלטת להשתמש במקלחות חדר הכושר: אין להסתובב עירום במלתחות. אתם לא יו פאקינג הפנר.

מגעיל ומעולה

אם נכנסת לתא המקלחת ומצאת סבון שנשכח על ידי מתאמן אחר, מותר לך להשתמש בו (הדברים אמורים אך ורק לגבי סבון נוזלי; סבון מוצק שעובר מיד ליד הוא מתכון בטוח למנדבושקס/ קנדידה/ שניהם).

שומע?!

מלבד במקרי חירום, אין להפריע למתאמן עם אוזניות. הוא לא סתם עם אוזניות – הן נועדו בדיוק בשביל למנוע שיחות עם אנשים כמוך.

על כדורים

שם המשחק

זה בסדר לא להתעניין בשום ענף ספורט וכלל לא מעיד על גבריות פגומה. מה שלא לגיטימי הוא ללעוג לשותפיך למין הגברי שמתלהבים מאיוונטים כמו גמר ליגת האלופות או גמר ה־NBA. גם ההפך תופס: החבר'ה מתארגנים לצפייה משותפת במשחק? אין לך זכות להתבאס שלא הזמינו אותך.

חינוך

מותר לך לחנך את בנך לאהוד את קבוצת הכדורגל שאתה אוהד עד הגיל שבו הוא עומד על דעתו ומבין סוף סוף שלאהוד את הפועל תל אביב פירושו סבל לכל החיים. ברגע שהבן שלך קיבל את ההחלטה שלו את מי לאהוד אסור לך לנסות להניא אותו מכך. עליך לקבל את הדין, גם אם קוראים לו בית"ר ירושלים.

לבוש

לגיטימי ללבוש חולצה של קבוצת כדורגל רק במקרים הבאים: אתם נמצאים במשחק שלה, אתם משחקים כדורגל בשכונה והיא מעניקה לכם השראה, אתם בטווח הגילים 3־18.

מוגש בחסות גולדסטאר

image001 mob