הגילטי פלז'רס של השנה

חמשת האסורים והמופלאים של 2013

25 בדצמבר 2013

שארקנדו

לוס אנג'לס מוחרבת על ידי סופת טורנדו קטלנית עם טוויסט – כרישים שמצליחים, איכשהו, לחיות מחוץ למים. להיט האשפתות הזה, בכיכובה של – איך לא – טארה ריד, שודר בחודש יולי בערוץ Syfy והפך מיד לקאלט.

קטע מהסרט- כריש, מסור חשמלי והמון, המון דם:

קנדי קראש

גרסת האפליקציה של ההרואין. המשחק התמים לכאורה גרם לרבים וטובים להזניח תחביבים, עבודה ומערכות יחסים אנושיות לטובת התאמת צבעי ממתקים. אנשים נורמטיביים מן השורה מצאו עצמם מתחננים בפני חבריהם שישלחו להם חיים. האימה. פושעי השוקולד שמשתכפל מעצמו לדין.

פרק הפרידה של Glee מפין

מה עושים כשהשחקן מאחורי הדמות הראשית בסדרה חינוכית מת משילוב קטלני של הרואין ואלכוהול? יוצריה של Glee בחרו בהתעלמות מוחלטת ובסירוב לספר לצופים ממה מת פין, דמותו של השחקן קורי מונטית'. במקום לדבר, היוצרים הסתפקו בשירים, ורגע השיא בפרק היה כשליה מישל, בתו זוגו של מונטית' במציאות ובסדרה, שרה בדמעות את "To Make You Feel my Love" של בוב דילן. לא בטוחים אם זה היה רגע קורע לב או פורנו רגשי.

הכינו את הטישו:

שוקולד בזוקה

שוקולד פרה ורוד בטעם מסטיק. אין צורך לפרט.

Blurred Lines

רובין ת'יק הוא דוש השנה, אם לא דוש העשור. למרות הסלידה ממנו, חייבים להודות שהוא אחראי, יחד עם הראפר T.I ופארל ווליאמס, לאחד השירים הכי כיפיים של השנה. תנסו להתעלם מהמילים האובר־שוביניסטיות ותודו שגם אתם מזמזמים את זה בלי לשים לב.