הממים הגדולים של השנה

חמשת הממים שהשתלטו על האינטרנט ב-2013

ביונסה. צילום: Getty Images
ביונסה. צילום: Getty Images
25 בדצמבר 2013

דוג (Doge) 

מתכון למם מנצח: חיה חמודה, קאץ' פרייז גמיש ועיצוב פשוט. ובמקרה הזה: כלב מסוג שיבה־אינו שנראה מבולבל עם כיתובים נלהבים כמו "Wow" "So X" "Such Y" בהתאם לנושא הנדון, שגיאות כתיב, פונט Comic Sans הידוע לשמצה – וקיבלתם להיט בטוח.

doge

 

Unflattering Beyonce

אחרי שהיח"צ של ביונסה ביקשו מבאזפיד להסיר תמונות לא מחמיאות שלה מהאיחוד של דסטניז צ'יילד בהופעת החמצית של הסופרבול, האינטרנט התנפל על המציאה בהתלהבות והדביק את התמונה הלא מחמיאה בכל מקום.

beyonce

דאחקות על מיילי סיירוס

מיילי עושה טוורקינג על ציורים מפורסמיםדברים שמיילי סיירוס נראתה כמוהם ב־VMA, פרודיות על "Wrecking Ball" בכיכובם של גברים, כלבים, הומר סימפסון ומה לא, מיילי סיירוס מתחרמנת בעירום על כל דבר שהוא לא כדור הרס, תחפושות האלווין, תמונות מהקליפ לקישוט עץ חג המולד. עוד משהו?

miley

 מי שלא ראה שמחת רקינג בול בצ'אט רולט לא ראה שמחה מימיו:

Hadokening

במשחק המכות הנפלא סטריט פייטר, בסדרה "דרגון בול" ובסדרות וסרטים יפניים אחרים משתמשות כמה מהדמויות במתקפה בשם האדוקן – אגרוף נחשול בתרגום חופשי מיפנית. מדובר בסוג של כדור אנרגיה שמעיף את היריב לאחור. ביפן נזכרו השנה במתקפה הזאת ושחזרו אותה בעזרת הטריק הידוע "קפצי ואני מצלמת".

האדוקן האדוקן

 hacokning

אגודלים במקום אקדחים

המם הפציפסטי של השנה. בלוג בשם Thumbs and Ammo שנפתח בחודש מרץ כלל התחיל את טרפת החלפת האקדחים בתמונות מפורסמות מסרטים באגודל שמח (יענו, לייק). באטמן עושה Thumbs up? אנחנו אוהבים אותך, אינטרנט. כל כך אוהבים אותך.

באטמן טאמבס אפ

סקארפייס טאמבס אפ

bond