חמשת הרגעים הבלתי נשכחים של מיילי סיירוס

2013 הייתה השנה של מיילי סיירוס, אם נרצה בכך או לא. אלה הם חמשת רגעי השיא של פרובוקטורית השנה

25 בדצמבר 2013

ההופעה ב־VMA’s

הכל כבר נאמר על אותו ערב גורלי שהפך את מיילי לשיחת השנה ולטיפוס הכי פחות צפוי בתעשיית המוזיקה. גמדים, נשים עם ישבן ענקי, בובות עצומות ולשון אחת שיצאה משליטה – שום דבר לא הכין את צופי ערוץ דיסני לרגע שבו מיילי תתחכך במפשעתו של הדוש רובין ת'יק ותיפרד לשלום מגרם התמימות האחרון שהיה בה.

ג'וינט על הבמה ב־EMA’s

פייר, אנחנו לא מבינים למה כולם עפו עליה, היא בסך הכל התנהגה בנימוס למארחיה ההולנדים ועשתה את מה שמרבית התיירים באמסטרדם באים לעשות – הדליקה ג'וינט.

לא מקשיבה ליהודים זקנים

בראיון לאתר Hunger TV הפציצה מיילי בהערה אנטישמית מתוסכלת ש"גברים יהודיים בני 70" קובעים מה היא תעשה ומחליטים איזו מוזיקה תעבוד במועדונים. קצת נעלבנו.

הקליפ ל"Wrecking Ball"

בשילוב כמעט בלתי אפשרי של דמעות וליקוק פטישים יצרה מיילי עם טרי ריצ'רדסון את אחד הקליפים המדוברים של השנה. מלבד ריב מתוקשר עם שינייד אוקונור – שלא ממש הוחמאה מההומאז' לקליפ “Nothing Compares To You” – יצר הקליפ אינספור ממים, גיפים וגרסאות משונות.

הצילומים של טרי ריצ'רדסון

מיילי ראתה כי טוב, וסמוך ליציאת הקליפ בבימויו חזרה לאשף העירום והפלסטיק – הפעם לסדרת צילומים. האקסהיביציוניזם החדש של מיילי בשילוב עם מוחו הקודח של ריצ'רדסון יצרו צילומים שערורייתיים, מיניים ולוהטים במיוחד. אם תהיתם איך נראית שגרת טיפוח הפות של מיילי – זה המקום לברר.