תכירו את "קופיקס" הירושלמית

רשת חדשה בשם קופיז, שהוקמה על ידי שני עובדים שהתפטרו מקופיקס, היא הראשונה להציע קפה בחמישה ש"ח בבירה

21 בינואר 2014

עברו רק ארבעה חודשים מאז הושקה רשת הקפה 'קופיקס', וכבר היא עומדת מול תחרות מבית. הרשת, ששמה לעצמה למטרה לפתוח במהפכה צרכנית בשוק הקפה על ידי תמחור כל התפריט שלה ב- 5 שקלים בלבד, אמנם התרחבה לכמה ערים כבר, אך בירושלים זכות הבכורה ניתנה לשני עובדי הרשת שעזבו אותה בשביל להקים רשת מתחרה.

משה מזרחי ואמיר אמסלם, תושבי ירושלים, פתחו השבוע את הסניף הראשון ברשת החדשה שלהם, 'קופיז', במדרחוב בן יהודה. "לאף אחד אין בעלות על המילה קפה", הם מסבירים את הדמיון המילולי בבחירת שם הרשת, שלפי תכנונם תמנה כ-150 סניפים בתוך שנה מהיום.

"אני רוצה לכבוש את מדינת ישראל, אנחנו אלה שנעשה את המהפכה האמיתית פה", אומר אמסלם, ומכוון את זעמו כלפי רשת קופיקס. "ברשת קופיקס דרשו מאיתנו לעשות התלמדות כעובדים של הרשת במשך שבועיים על מנת לקבל זכיינות. יצאתי כל יום בארבע בבוקר מירושלים על מנת לפתוח את הסניף בתל אביב ועשיתי צעדים יוצאי דופן והחלטות קיצוניות כאיש עסקים. אבל מאחר והם שינו אסטרטגיה בלי להודיע לנו והחליטו לא לאשר זכיינים, כעסנו מאוד, ובשלושה חודשים הקמנו את 'קופיז'", הוא מספר.

את הסניף הראשון של הרשת החליטו השניים לפתוח בירושלים "בגלל שזאת עיר ענייה", לדבריהם. כבר אתמול מכרו בסניף כ-3,000 פריטים. הסניפים הבאים שיפתחו בירושלים צפויים לקום בשוק מחנה יהודה ובגבעת שאול. לכו בעקבות התור.

לדף מסעדת cofizz