הקוד האתי: דיני תיירים

איך להתנהל בסטוץ עם תייר.ת, האם ראוי לשמור על קשר עם התיירת שביליתם איתה לילה פרוע ואיך להתנהג כשתייר לוהט מבקש תדרוך?

דיני תיירים. (מתוך ויקי כריסטינה ברצלונה)
דיני תיירים. (מתוך ויקי כריסטינה ברצלונה)
9 ביולי 2017

 

ואהבתם את הגר

בניגוד לעבר, אז אינטראקציות מיניות עם תיירים.ות נתפסו כקלילות ופחות מחייבות, בישראל 2017 לסקס שלכם יש השלכות גיאו-פוליטיות הרות גורל, ועל כן יש להתנהל בהתאם, ולמעט הסייגים שמתוארים מיד – דיני האינטראקציה הרומנטית-מינית עם תיירים זהים כיום ליחסיכם עם מקומיים.

מה שקורה בפרישמן

נוצר חיבור ביניכם לבין תייר? השתדלו לשמור על מדיניות Don't ask don't tell. אל תשאלו אם יש להם בן זוג בבית. אם הם יעלו את זה מיוזמתם, הסיקו את המסקנה המתאימה על מידת העניין שלהם בכם (אלא אם מדובר בתיירים מצרפת).

שלום קר

בניגוד לסטוצים מקומיים שבהם נהוג לשלוח ביום שאחרי הודעה מנומסת, להוסיף את הפרטנר בפייסבוק ואולי אף ליצור מראית עין של "בוא ניפגש שוב", מול תייר או תיירת אפשר להיות גמישים יותר. אם ברור ששני הצדדים לא ממש היו רוצים להיפגש שוב אפשר גם להיפרד בלחיצת יד (ואולי הצעת חברות בפייסבוק, רק כדי לשמר אופציות לחופשה באירופה).

שלח את פטיט-עמי

תיירים נתקלו בכם וביקשו הסבר איך להגיע למקום מסוים? נבחרתם. מחובתכם להדריך אותם עד למחוז חפצם, כולל שימוש בגוגל מפס (אף שלרוב הם רוצים לדעת איך מגיעים לים). מותר לכם בהחלט להגיד שאתם הולכים באותו הכיוון אם הם מעדיפים את זה על התדריך.