אמת בכרסום: הבטחות ה-24/7 של הבראסרי לא עומדות במבחן המציאות

למה בבראסרי מאכזבים לקוחות על הבוקר?

15 בינואר 2015

אף שבאופן יחסי לערי העולם תל אביב מצטיינת בשעות פתיחה מאוחרות, קשה למצוא מקומות שמגישים אוכל 24 שעות ביממה, ומקומות כאלה זוכים למעמד מיוחד ואגדי (בונוס משמעותי: אם הם עושים משלוחים). אחד מהם הוא הבראסרי, בן למשפחת R2M המורחבת שמשמחת את תושבי העיר כבר שנים. אבל בחודשים האחרונים הגיעו למערכת כמה דיווחים מבליינים שנפלטו ממועדונים בסביבת המקום בשעות הבוקר המוקדמות ונתקלו בדלת סגורה.

ובכן, לא בדיוק סגורה. המסעדה הייתה פתוחה ואף ישבו בה סועדים, אך העובדים במקום בישרו לבליינים התשושים והרעבים שהמטבח סגור בשעה הקרובה על מנת לבצע הכנות לקראת הבוקר, והם אף לא הורשו לרכוש ממאפי הבייקרי הטעימים שכבר היו מוכנים ומפתים. פנינו לבראסרי, לא בכעס כי אם באהבה ובנאמנות אין קץ, כדי לשאול אותם – מה נסגר?

ובכן: “הבראסרי עובד 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – בוקר, צהריים, ערב ולילה, כמו בכל יום ב־12 השנים האחרונות. כמו כל עסק ותיק אנחנו מקפידים לתחזק, לחדש ולהתחדש ובמקרים נדירים, אנחנו נאלצים לסגור את המטבח לזמן קצר לצורך כך. כאמור, מדובר במקרים נדירים וכשאנו ניצבים בפניהם, יש העדפה ברורה לבצע את העבודה באמצע השבוע ובשעות הלילה המאוחרות, שבהן המסעדה פחות עמוסה". נסו להגיד את זה לאדם שנמנע ממנו קרוק מאדאם.