יצאו בזול

מיזם ישראלי חדש בשם "טבק טבעי לגלגול" יצא לדרך בימים האחרונים במטרה להיות אלטרנטיבה זולה לסיגריות ולטבק היקרים

אולי כדאי למצוא שם קצת יותר קאצ'י. המוצרים של "טבק טבעי לגלגול"
אולי כדאי למצוא שם קצת יותר קאצ'י. המוצרים של "טבק טבעי לגלגול"

אם הבחנתם במוצר טבק ישראלי שצץ השבוע בכמה בתי קפה בעיר, לא דמיינתם: מיזם ישראלי חדש בשם "טבק טבעי לגלגול" יצא לדרך בימים האחרונים במטרה להיות אלטרנטיבה זולה לסיגריות ולטבק היקרים הנמכרים כיום בחנויות. מדובר בטבק טבעי ללא תוספים מלאכותיים שמגיע באריזה של 25 גר', עם פילטרים וניירות גלגול. לצד זה, ניתן לרכוש גם קופסת פח וינטג'ית וקומפקטית של המותג החדש, לשמירת הטריות.

הטבק החדש עשוי מתערובת שמיוצרת מעלי טבק וירג'יניה, בארלי ואוריינטל, שנחשבים לאיכותיים. העלים גדלים בבנגלדש, הודו, ברזיל, קניה וזמביה, נקטפים, עוברים תהליך ייבוש ומועברים למפעל הייצור בבלגיה. היזמים הישראלים מייבאים את הטבק לישראל ואורזים אותו בניחוח מקומי.

הטבק שאנחנו מגלגלים בארץ יקר משמעותית ממקומות אחרים בעולם, במיוחד לאחר עליית המחירים שהתרחשה בשנים האחרונות. אחת הסיבות העיקריות היא העדר הפיקוח על מחירי הטבק, דבר שאפשר לבעלי מכולות וקיוסקים להגדיל את רווחיהם על חשבון הלקוחות. מה גם שהמס על טבק לגלגול עלה בשנה האחרונה מ־290 ש"ח לק"ג ל־450 ש"ח לק"ג. בניסיון לייצר שיטה הוגנת יותר ולשמור על מחיר קבוע, יזמי הפרויקט בחרו למכור את הטבק שלהם אך ורק בבתי קפה ובברים או דרך האינטרנט (עם משלוח עד הבית).

עם הברים ובתי הקפה שכבר מציעים את הטבק החדש, נמנים מרסנד, באצ'ו, קפה דליה, קפה אלקלעי, שאפה בר, קפה שלג, קסבה, קפה שפר, קפה סוניה, הבוטקה, אוקטובר, מתושלח, קזינו סן רמו ועוד. רשימה מלאה שמתעדכנת מדי יום תוכלו למצוא באתר האינטרנט של המיזם. בחודשים הקרובים ייפתחו נקודות מכירה נוספות ברחבי העיר ובעתיד מתוכנן הפרויקט להתפשט אל מחוץ לגבולות תל אביב.

כרגע מוצעות למכירה באינטרנט שלוש ערכות שונות במשלוח:

"ערכת הכרות" ב־40 שקל: 25 גר' טבק + 50 ניירות גלגול + 50 פילטרים + קופסת פח לשימוש חוזר (משלוח ואיסוף בסניף הדואר הקרוב).

"ערכת זוגיות" ב־130 שקל: 100 גר' טבק + 200 ניירות גלגול + 200 פילטרים + קופסת פח לשימוש חוזר (המשלוח עד הבית).

"ערכת חתונה" ב־220 שקל: 200 גר' טבק + 400 ניירות גלגול + 400 פילטרים + קופסת פח לשימוש חוזר ( משלוח עד הבית).