כל הפרטים על תערוכת החתולים הענקית "חתוליאדה 2015"

אוהבים חתולים? מאות חתולים ישתתפו בתערוכת ענק שנתית בשם ההולם "חתוליאדה 2015", שתיפתח במהלך חודש אוקטובר. כל הפרטים על האירוע שיגרום לכם לגרגר מרוב אושר

החתול והכלב
החתול והכלב
6 באוקטובר 2015

הכינו את מזרקי האינסולין: חתולים מתולתלים, חתולי בית עצומי מימדים, חתולים דמויי נמר וחתולים ללא זנב – כל אלה, ועוד עשרות חתולים ייחודיים מרחבי העולם, צפויים להשתתף בתערוכת החתולים הענקית השנתית "חתוליאדה 2015", שתיפתח ב-17 באוקטובר בתל אביב.

במסגרת "חתוליאדה 2015", תיערך תחרות חתולים נושאת פרסים בהשתתפות למעלה מ-100 חתולים, אשר במסגרתה יבחר החתול המוצלח ביותר, בהתאם לקריטריונים הבינלאומיים המחמירים של ארגון TICA (The International Cat Association) הבינלאומי. בנוסף לתחרות זו, תיערך גם תחרות בין חתולים לא-גזעיים ונפלאים לא פחות, שיזכו אף הם בפרסים יוקרתיים. כחלק מהחתוליאדה הבאה עלינו לטובה צפויה להתקיים גם תצוגה של חתולים לבנים, שתיקרא "שלג באמצע הקיץ". האמת היא שבמערכת טיים אאוט חשבנו שהחורף בפתח, אבל ככה זה כשאתה ארגון בינלאומי – כל השנה פה היא קיץ בשבילך.

חתולים. מה יש בהם שהפך אותם לכוכבי העולם האינטרנטי? מתי צויין אותו רגע היסטורי בו הפכה המילה "חתול" נרדפת ל"חמוד"? למה אנחנו לא יכולים לחבק כל חתול בעולם, והאם התשובות לשאלות הללו יתבהרו במסגרת התערוכה? לא בטוח. מה שכן, יהיה חמוד מנשוא.

"חתוליאדה 2015"

יום שבת, 17.10, 10:00-16:00

מרכז הספורט אביב, תיכון אליאנס (רדינג 23, תל אביב)

20 ש"ח לילד, 40 ש"ח למבוגר. חניה חינם מרחוב סלבדור