עכשיו דממה: "הצועק" הודיע על פרישה

איתי עזיזי, שהפך לשיחת העיר בחודשים האחרונים בזכות הצעקות שלו ברחבי תל אביב, הודיע כי יחדול לצעוק

"הצועק" ברגע שקט. בחנות הספרים של האחים גרין
"הצועק" ברגע שקט. בחנות הספרים של האחים גרין

איתי עזיזי, הלוא הוא "הצועק", שהפך לשיחת העיר בחודשים האחרונים, הודיע בעמוד הפייסבוק שלו שיפסיק לצעוק ברחבי העיר. "11:28, מרץ, 2014 – אני פורש רשמית מתפקיד הצועק-אמן", כתב עזיזי (במקור באנגלית).

כאמור, בחודשים האחרונים עזיזי מסתובב בעיר עם אוזניות, לאחרונה בעיקר בשדרות הגדולות, וצורח בקולי קולות משהו שנשמע בין ג'יבריש לשברי מילים מתוך שירים שהוא שומע.

בראיון שעשינו איתו לפני כחודש סיפר עזיזי: "אני לא מגדיר את הפעילות שלי כצעקות, אלא כהפקת קול תוך כדי תנועה. זה מאתגר וגם מאוד משחרר לפעמים. יש בזה משהו חלוצי, אוונגרדי בעיניי".

בתגובה לפנייה של טיים אאוט מסר עזיזי: "אני בוחר להתמקד בקריירת הפיסיקאי התאורטי בזמן הקרוב ולכן לא אשיר עוד או ארקוד בתל אביב. אמשיך להגיע למקומות הבילוי האהובים עלי בעיר, אתרשם מנקודות של אור מתוך אפלת השעמום אשר מטביעה אותי פה ומדי פעם אכתוב טקסטים מבריקים על כל העולה על רוחי. שמחתי להשתמש במרחבים העירוניים ולנשום אוויר מטונף ותגובות אומללות של נפשות עלובות; וגם להכיר בדרך מצבור נפשות אדירות, כנות, יפהפיות ומלאות-רגש. זה בהחלט היה מסע מלהיב של גילוי-עצמי, עם הרבה דמעות צבעוניות".