בר התדר חוזר לסיבוב חמישי

התדר ייפתח מחדש ביום ראשון (22.6) באותו חלל, אבל עם המון שיתופי פעולה חדשים. הכינו את הסומבררואים

עוד שנה עברה לה ועוד עונה של בר התדר תחל את דרכה ביום ראשון הקרוב (22.6) ותימשך, כרגיל, שלושה חודשים. הפעם החליטו בתדר שלא לזוז למעון חדש, ונשארו בבית רומנו בדרך יפו. התדר ישדר לייב ויהיה פתוח כל יום מהשעה 21:00, ובשבת המקום יהיה פתוח מ־16:00. חוץ מהתקלוטים, המסיבות וההופעות השוטפות יהיו גם המון שיתופי פעולה מיוחדים. כבר בפתיחה יתקיים אירוע בשיתוף חנות הספרים העצמאית המגדלור. נוסף על כך, באחד החדרים בבית רומנו תפעל מסעדת פופ אפ שתשתנה במהלך העונה – בחודש הראשון תאייש אותה חבורה של שפים בשם Los Burning Tacos שיבשלו אוכל מקסיקני וישדרו את המונדיאל בליווי טאקוס ונאצ'וס. אחרי המונדיאל המקום ישופץ ויחזור בסטייל אחר.

עוד ייפתח בבניין, בשיתוף מכללת המוזיקה BPM, אולפן שאמור לשמש יוצרים ומפיקים מקומיים, ולאכלס כיתות אמן ומפגשים מוזיקליים מיוחדים. נוסף על כך, בתדר מתכוונים לזרום עם טרנד התקליטים שמציף את העיר, ולפתוח במקום חנות תקליטים לשבוע אחד, לערוך יריד תקליטים גדול, עוד כל מיני פרויקטים ויניליים אחרים. בגזרת חו"ל ייסעו אנשי התדר בסוף החודש לקראקוב, ויארחו שם במהלך סוף שבוי אחד סשנים מוזיקליים בהשתתפות די.ג'ייז ישראלים ופולנים. האירוע ישודר בשידור חי באתר של התדר ובבית רומנו עצמו.

"ידענו כבר בסוף העונה שעברה שנישאר בבית רומנו, זה מקום אידיאלי", מסביר צח בר, מבעלי התדר. "הידיעה הזאת אפשרה לנו לתכנן דברים טוב יותר ולשדרג את המקום".

אז מה, גם בעונה הבאה תישארו שם?

"לא, בעונה הבאה נמשיך לזוז. התדר הוא פרויקט דינמי מאוד ואורגני מאוד. העיר והקהל משתנים כל הזמן, וגם אנחנו צריכים להתייחס לזה".

הכולי עלמא, שקצת מזכיר אתכם בווייב?

"אנחנו ממש לא מתייחסים לתחרות. להפך, אנחנו מברכים כל מקום שקיים בעיר ומאחלים לו בהצלחה באווירה חברית. מבחינתנו שהעיר הזאת רק תמשיך לצמוח ולעשות דברים יפים, שלקהל המקומי ולקהל הבינלאומי יהיו כמה שיותר אופציות. כל עוד הם יעמדו בסטנדרט גבוה וישמרו על האמת זה מעולה בעיניי".

לבר התדר