מקומות הבילוי התת קרקעיים שיגנו עליכם מפני הרקטות

מהכולי עלמא ועד החתול והכלב - 6 בונקרים של בילויים מתחת לפני הקרקע

סקס, סמים ורואי חשבון שנשארו מהאייטיז. הפסאז'. צילום: גוני ריסקין
סקס, סמים ורואי חשבון שנשארו מהאייטיז. הפסאז'. צילום: גוני ריסקין
3 באוגוסט 2014

כולי עלמא

הבר החדש ביותר ברשימה הפך לספוט האהוב של העונה בקרב קהלים מגוונים. שנאמר: אז יגור סחי מהבינתחומי עם בחורות שצבעו רק חצי מהשיער וחובב היפ הופ עם קלאבר מתחרע ירבץ.

לכולי עלמא

פסאז'

כשרק נפתח, היה הפסאז' באלנבי פתוח וגלוי לכל בליין מזדמן, אבל מאז אטימתו בבלוק לבן ומאיים נוסף לו אפיל מסתורי: מה מתרחש שם בפנים? ובכן, מסיבות עם די.ג'ייז מחו"ל והופעות של כל להקת אינדי חצי מעניינת ומעלה.

לפסאז'

רדיו EPGB

טוב לדעת שבעיר היפראקטיבית שמוצפת בפופ אפים זמניים ובמסיבות של פעם בחיים, אפשר למשוך קהל גם בלי קריאות אובדניות. אחיו הבוגר של הפסאז' הוא בר מרתפי שכבר כמה שנים מציע את אותה אווירה, את אותם ליינים ובערך את אותם די.ג'ייז, ויוצא מזה בסדר.

לרדיו EPGB

ברקפסט קלאב

בברקפסט הישן הייתה פינת מזמוזים אפלולית שהיה עדיף לא להתקרב אליה אם אתם לא סוטים. בברקפסט החדש יש עמוד. עמוד! יש גם די.ג'ייז האוס וטכנו מיובאים או מתוצרת מקומית והרבה גוד וייבז. אף מילה על השירותים.

לברקפסט קלאב

בוטלג

מועדון שהוא תופעת טבע שאפשר לייחס למפגש בין מיקום ואופי. מצד אחד אלקטרוניקה מהאנדרגראונד, מצד שני קהל שלא יודע מה זה סאונדקלאוד. מצד אחד האוס וטכנו עדכניים להפליא, מצד שני סליזיות שתבריח משם את הקהל הנשי.

לבוטלג

החתול והכלב

אין צורך לומר כלום על החתול והכלב. את הכל אתם כבר יודעים, ואם לא אז אתם כנראה לא צריכים לדעת. גם מה שקורה בקרליבך נשאר שם וכל זה. בואו נגיד שאם אין לכם איפה לישון הלילה ועברתם את גיל 30 זה מקום לא רע למצוא בו מיטה עד הבוקר שאחרי.

לחתול והכלב