תל אביב בחינם: שימושי

גלשו לשכנים על האינטרנט האלחוטי, קבלו ייעוץ משפטי ומצאו שקעים באמצע העיר. טיפים שימושיים שיחסכו לכם כסף

תל אביב בחינם: שימושי
תל אביב בחינם: שימושי
17 בנובמבר 2014

חשבונות חשמל זה הכי שנה שעברה

היום, באמצעות אפליקציית FreeCharges (זמינה בינתיים רק למשתמשי אנדרואיד), ניתן לאתר שקעים פנויים ברחבי העיר ביחס למיקום שלכם. אנחנו מצאנו שם שקעים באבן גבירול פינת רמז, מונטיפיורי פינת קלישר, בן יהודה 48 ואחד העם פינת בן זכאי.

מה זה זה?

בעל הבית דורש שתקנו את המזגן? שתסלקו את החתולה שלכם חגית מהדירה? הגיע הזמן למהפכה חברתית נגד החזירוקרטיה, ובמלחמה הזאת כל אחד חייל. אם אתם יהודים גלותיים־חלשלושים שמפחדים ללכת מכות, לכו למזא"ה 9, בית הצעירים של העירייה. לשכת עורכי הדין מפעילה שם מרכז ייעוץ חינמי לענייני שכירות. פרטים נוספים באתר ובפייסבוק של מזא"ה 9.

יש עם מה לעבוד

מומו הפסיק לרשום לכם בהקפה בנחמה וחצי? רוצים לאחד את הלהקה המיתולוגית שלכם “שתי בערב" עם להיטה המיתולוגי הנשכח “רוב הזמן את תשתי"? העירייה מציעה לתושבי העיר שלל חללי עבודה ללא תשלום: חדרי חזרות בבניין העירייה, משרד סטארטאפיסטים במגדל שלום ומרכז ללימודים ועבודה במאז"ה 9.

כך תתלבשו על האינטרנט של השכנים

במדינה קומוניסטית מתוקנת אינטרנט היה זורם בכל הבתים כמים מהברזים וחשמל מהשקעים, וכל אחד היה משלם לפי הצריכה שלו. למדינה הקומוניסטית המתוקנת הזאת, אגב, קוראים פריז. עד שנגיע לשם, אתם מוזמנים לייסד קומונה מקומית על ידי גנבה מהשכנים. הטריק פשוט: חפשו שמות פרטיים ברשימת הרשתות האלחוטיות. מצאתם את SexyHadas? גשו לתיבת הדואר וחפשו את השם המשפחה שלה. עם השם המלא כנסו לאתר 144 החדש, שנותן גם מספרים של טלפונים ניידים. בני אדם אינם יצורים מקוריים. רוב הסיכויים שהססמה של הדס אוסטשינסקי הוא מספר הטלפון שלה.

איזה מין דבר זה

מרפאת לוינסקי הממוקמת בתחנה המרכזית (לוינסקי 108, 5373738־03) הוקמה ב־2002 בעקבות עלייה במקרי ההידבקות בזיבה והתגברות תופעת הסחר בנשים באותה תקופה. מאז היא מציעה שירותים לטיפול במחלות מין (אבחון, טיפול תרופתי ואפילו סיוע נפשי) בלי לגבות אגורה. כל השירותים ניתנים באופן אנונימי, ללא תלות בגיל או בסטטוס אזרחי.