אבנים נזרקו על אוטובוס שמפעילה בשבת אגודת "נוע תנוע"

במהלך נסיעה בשבת גודת נוע תנוע בשבת, נזרקו אבנים על האוטובוס שנוסע במסלול קו 18. לא היו נפגעים. "האלימות והקיצוניות של זורקי האבנים רק מחזקת את ידינו ומעודדת אותנו להמשיך לפעול בנחישות בכל שבת"

מיזם "נוע תנוע" (צילום: אביחי לוי)
מיזם "נוע תנוע" (צילום: אביחי לוי)
14 במאי 2017

 

אלמונים זרקו אבנים אתמול (שבת) על אוטובוס שמפעילה אגודת "נוע תנוע" במסלול קו 18. האבנים נזרקו בבת ים, לא היו נפגעים ולא נשקפה סכנה לנוסעים. "מישהו החליט שלא מתאים לו שאנשים אחרים יסעו בחופשיות בשבת", אומר רועי שוורץ-תיכון, ממקימי האגודה. "הגשנו תלונה במשטרה. האלימות והקיצוניות של זורקי האבנים רק מחזקת את ידינו ומעודדת אותנו להמשיך לפעול בנחישות בכל שבת, בכדי לתת מענה למאות אלפי התושבים המעוניינים לנסוע בשבת".

מיזם "נוע תנוע" (צילום: אביחי לוי)
מיזם "נוע תנוע" (צילום: אביחי לוי)

"נוע תנוע" הוקמה לפני כשנתיים על ידי חבר'ה שהחליטו להפעיל תחבורה ציבורית באופן פרטי במהלך השבת. במהלך חודש אפריל האחרון הצליחה "נוע תנוע" לגייס למעלה מ-300 אלף שקל באמצעות קמפיין מימון המונים ותציע החל מהקיץ הקרוב נסיעות בחינם לחיילים בשירות סדיר ולאוכלוסיות מוחלשות בשבתות. כעת הם עולים שלב נוסף, ועורכים תחרות לבחירת הקו הבא, הפעם מחוץ לעיר. בין האפשרויות: חיפה – תל אביב, ירושלים – תל אביב וחולון – תל אביב. נסיעה טובה.

להצבעה לקביעת הקו הבא 

לעמוד קמפיין "נוע תנוע" בהדסטרט