בעלי אופניים חשמליים? הכירו את השירות החדש בדיזנגוף סנטר

בדיזנגוף סנטר זיהו את מצוקת רוכבי האופניים החשמליים והשיקו עמדות הטענה מאובטחות. פתרון למצוקת הולכי הרגל שלצדם עוד לא נמצא

אופניים חשמליים (צילום: Shutterstock)
אופניים חשמליים (צילום: Shutterstock)
16 במרץ 2016

אם אתם משתייכים לזן האנושי שמתנייד על אופניים חשמליים, אתם מכירים את הדילמה: בא לכם לצאת לשופינג, אבל המחשבה על שעתיים עם כיסא וסוללה תלויים מהכתף די מורידה את החשק. ובכן, לא עוד: בדיזנגוף סנטר חשבו עליכם והשיקו שירות חדש וחינמי של עמדות הטענה ולוקרים לאחסון פק"ל האופניים בבטחה.

הממשלה היא מקל בגלגלינו

"לאופניים אין תא כפפות ואין תא מטען, ולכן הרוכבים נאלצים לקחת איתם את אותם חלקים יקרים שעלולים להיגנב", אומר יותם אביזוהר, מנכ"ל עמותת "ישראל בשביל אופניים". "זהו מהלך נכון ומאוד רלוונטי, בייחוד לנוכח המשך העבודות על תשתית הרכבת הקלה. חשוב לציין, עם זאת, כמה חבל לראות איך המגזר העסקי מקדים את משרדי הממשלה ואת הכנסת, שמצדם בוחרים להגביל את תנועת רוכבי האופניים החשמליים במקום לספק להם תשתיות ראויות. המדינה צריכה לתמוך בתופעה הזאת ולא להילחם בה. אנחנו מעודדים גם את מקומות העבודה לאמץ פתרונות דומים, שיובילו לפעילות גופנית, חיסכון בעצבים מעמידה בפקקים, חיסכון כספי בהוצאות הרכב וכמובן – לסביבה בריאה, ירוקה, יעילה והרבה פחות מזוהמת לכולנו".

עמדות הטענה מאובטחות בדיזנגוף סנטר (צילום: יולי גורודינסקי)
עמדות הטענה מאובטחות בדיזנגוף סנטר (צילום: יולי גורודינסקי)

השירות החדש כולל 36 תאים מאובטחים בשש עמדות שונות שפוזרו ליד שערי הכניסה לדיזנגוף סנטר. כל אחד מהם כולל חיבורי הטענה לשני סוגי הסוללות הנפוצים (36 ו־48 וולט). "חלק ניכר מהלקוחות שלנו מגיע בעזרת אופניים חשמליים", אומרת גאיה רז, מנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר. "מספר הרוכבים בתל אביב עולה כל הזמן, ואנחנו מתאימים את עצמנו למגמה".