ברייקינג: המלצריות בפורט סעיד נחמדות

חוויית השירות החמוץ בפורט סעיד הפכה לאחד מסימני ההיכר של המוסד המצליח והאהוב. כמה מלצריות שהצטרפו לאחרונה החליטו שהגיע הזמן לשינוי. לא נחמד זה כבר לא מגניב?

פורט סעיד. (צילום: אריאל עפרון)
פורט סעיד. (צילום: אריאל עפרון)
18 בינואר 2017

התור לשולחן ארוך בטירוף, המנות מגיעות אחרי שעתיים, ולמלצריות יש פרצוף
קצת חמוץ. חוויית השירות בפורט סעיד לא הפריעה למקום של אייל שני להפוך לאחד
המצליחים והאיקוניים בעיר. כך התקבע לו סטטוס קוו מעט הזוי: הלקוחות התרגלו
לשירות גרוע, אולי אפילו למדו לצחוק על העניין, והמשיכו לטרוף בפורט. יש הטוענים שהשירות השנוי במחלוקת דווקא סייע להביא את המקום למעמד שהוא זוכה לו היום. ובכל זאת, בחצי השנה האחרונה השתנה משהו בפורט.

>>>אחרי הפורט: מה המקום עם השירות הכי מרגיז בעיר? דרגו

עוד בנושא:
21 הברים הטובים בתל אביב
בעלי עסקים בתל אביב מדווחים על מחסור במלצרים
ביקורת שיכורה על בר התדר

התורים אמנם לא התקצרו, ועדיין תחכו הרבה מאוד זמן לפרנץ' טוסט החלומי, אבל הגעתן של כמה מלצריות חדשות, שלא הבינו מאיפה בדיוק נולדה מסורת הפרצוף החמוץ, הביאה לשינוי מגמה של ממש. לא מדובר אמנם במהלך מתוכנן של ההנהלה, אבל התוצאות מורגשות על ידי הלקוחות – וגם בטיפים.
"השירות בהחלט השתפר", אומרת נעמה, לקוחה קבועה במקום, בעיקר באמצע השבוע. "המלצריות התחילו לחייך, הן חמודות מאוד. לא מזמן חיבקתי את אחת המלצריות כשהיא הגישה לי חשבון כי היא הקפיצה את חוויית השירות לרמה אחרת". ג'ויה, גם היא קבועה בפורט סעיד, מזהה שינוי: "יותר נעים להגיע לשם. אני זוכרת את הרגע המדויק ששמתי לב לזה. ישבנו בשולחנות הנמוכים הקרובים יותר לבית הכנסת הגדול והמלצרית שאלה אם היא יכולה להחליף לנו את הפלייסמנט מהנייר החום שמשתמשים בו. הייתי בהלם". ריבונו של עולם – הם זורקים את הלכלוך!

פורט סעיד. (צילום: אריאל עפרון)
פורט סעיד. (צילום: אריאל עפרון)

כעת לא נותר לנו אלא לתהות: האם להיות לא נחמד זה כבר לא מגניב? האם מותו של בית המקדש לאופנה ההיפסטרית, אמריקן אפרל, שהיה ידוע בגישה הלא נעימה של עובדיו, הביא עמו בשורה של עידן חדש, של עסקים שחושבים שלהיות נחמד ללקוחות זה אשכרה מגניב? והשאלה הכי חשובה – אחרי הפורט, מי הבא בתור?

*ניסינו להשיג את תגובת הפורט, אבל אז הם נזכרו שהם הפורט, והעדיפו לא להגיב כשקראנו להם.

לפורט סעיד