וונדר פייק ניוז: הברכה לגל גדות שחגגתם עליה? מפוברקת

גל שמועות: הרשת געשה במהלך החג בעקבות תמונה בה נראים מגדלי עזריאלי מוארים בברכה לגל שלנו, לקראת יציאת הסרט "וונדרוומן". גם גדות בעצמה מיהרה לשתף את התמונה בהתרגשות, בלי לדעת שהיא מפוברקת. מגדלי עזריאלי כלל לא הוארו בברכה לגדות

HOLLYWOOD, CA - MAY 25:  Actress Gal Gadot arrives at the Premiere Of Warner Bros. Pictures' "Wonder Woman" at the Pantages Theatre on May 25, 2017 in Hollywood, California.  (Photo by Frazer Harrison/Getty Images)
HOLLYWOOD, CA - MAY 25: Actress Gal Gadot arrives at the Premiere Of Warner Bros. Pictures' "Wonder Woman" at the Pantages Theatre on May 25, 2017 in Hollywood, California. (Photo by Frazer Harrison/Getty Images)
1 ביוני 2017

במהלך השבוע הופצה ברשתות החברתיות תמונה המציגה ברכה שהוארה מעל מגדלי עזריאלי, שהנוסח שלה: "גאים בך גל גדות, וונדר וומן שלנו", כל זאת לקראת יציאתו של סרטה המדובר של הסופרסטארית הישראלית, "וונדר וומן". התמונה עוררה סערה ברשת, ורבים שיתפו אותה – בהם עמודי פייסבוק מוכרים כמו "בא לי סרט". רבים גם שיתפו את התמונה כדי ללעוג לה ולפרובינציאליות הישראלית, לכאורה. אפילו אשת החיל בעצמה מיהרה לפרסם את התמונה בהתרגשות. עם זאת, בבירור שערכנו בנושא מול מנהלת שיווק קניוני עזריאלי, הובהר לנו באופן חד משמעי שהמגדלים כלל לא הוארו בברכה לגדות.

בין הלועגים והנרגשים לתמונה שהופצה הייתה כמובן גם גדות, שפרסמה את התמונה וכתבה: "כשאמאבא שלי שלחו את זה הייתי בטוחה שעשו את זה במחשב ואז קיבלתי עוד תמונה מבת דודה שלי, חברה טובה וקולגה, הבנתי שזה אשכרה אמיתי..וואו! אין מילים". גדות הוסיפה והודתה לפרובינציה שהביאה אותה עד הלום וסיפרה על הימים הרבים בהם הייתה מבלה בעזריאלי עם חברות, "עושות שופינג וחוזרות הביתה ברכבת… נ.ב מזל שההורים שלי עיברתו לגדות מגרינשטיין".

פוסט ההודייה של גל גדות (מתוך פייסבוק)
פוסט ההודייה של גל גדות (מתוך פייסבוק)

 

אנחנו בהחלט גאים בך גל יקרה שלנו, אבל כאמור במאמצינו להגיע לחקר האמת נמסר לנו מעזריאלי כי התמונה מפוברקת. מפרגנים לך עד אין קץ, מתרגשים מהביקורות ואפילו התלהבנו מהסרט בעצמנו, אבל לצערנו אורות הניאון הנושאים את שמך לא נדלקו. לפחות לא על עזריאלי, כן?

תכלס יותר שווה מעזריאלי. גל גדות לוהטת בפרימרייה לוונדר וומן (צילום: GettyImages)
תכלס יותר שווה מעזריאלי. גל גדות לוהטת בפרימרייה לוונדר וומן (צילום: GettyImages)

*לא הצלחנו לאתר את מקור התמונה המפוברקת עד פרסום הכתבה

[interaction id="59300124be3db6a6300af31f"]