"כבר לא נושכת": משפחת נתניהו מחפשת דוגווקר לכלבה קאיה

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מחפש ברשתות החברתיות אחר דוגווקר לשבוע הקרוב, שיוציא את קאיה, כלבת המשפחה האהובה והנשכנית לטיולים, נוכח נסיעת אביו ואמו לאוסטרליה. מישהו מחפש עבודה?

משפחת נתניהו (צילום: gettyimages)
משפחת נתניהו (צילום: gettyimages)
20 בפברואר 2017

 

אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם אתמול (ראשון) בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלו כי הוא מחפש דוגווקר לכלבתו האהובה קאיה. "מחפש דוגווקר לכלבה שלי לשבוע אחד, קוראים לה קאיה והיא מתוקה לאללה", כתב תחת השם אבנר בן-ארצי (בן-ארצי הוא שם נעוריה של אמו, אם שמעתם עליה). בחשבון האינסטגרם הוסיף אבנר כי "היא כבר לא נושכת", עם קריצה. אשכרה.

PostFacebook_P

אם אכן נכון הדבר, מדובר במהפכה דרמטית בנעשה ברחוב בלפור בירושלים: בעברה כבר הספיקה הכלבה הראשונה של ישראל לנשוך כמה אנשים, ובעקבות כך הושמה בהסגר. בחודש מרץ 2016 דווח כי היא נשכה מאבטח במעון ראש הממשלה, וכמה חודשים לפני כן היא נשכה את חברת הכנסת שרן השכל, וגם את ראש הממשלה בעצמו. לפני כשנה וחצי נחשף בתכנית "עובדה" כי משפחת נתניהו ביקשה שהמדינה תישא בעלויות הטיפול בכלבה (איך לא), אך משרד האוצר סרב לבקשה.

בתגובות לפוסט היו שתהו האם מדובר בפוסט אמיתי או בבדיחה לא מצחיקה, אבל מסתבר שאכן מדובר בבנו של ראש הממשלה. הסיבה לחיפושים – נסיעתם המוכרת של הוריו, בנימין ושרה, לביקור דיפולמטי בן שבוע בסינגפור ובאוסטרליה. כך, ניתנת לכם האפשרות להחזיק בביתכם לשבוע בת למשפחת נתניהו. מעניין אם תידרשו לשלם לה על האוכל.

משפחת נתניהו עם קאיה (צילום: עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה)

משפחת נתניהו עם קאיה (צילום: עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה)