הוויניל לא מת: חנות תקליטים חדשה נפתחה בבית רומנו

היום (חמישי) נפתחה בבית רומנו חנות תקליטים חדשה בשם בוורלי, שתשלב בין מוזיקה מעולה, אמנות מודפסת ואופנה. חובבי האקסטרים ישמחו לגלות גם ווקמנים וקסטות למכירה

בוורלי. צילום: אריאל עפרון
בוורלי. צילום: אריאל עפרון
21 ביולי 2016

אם הייתם צריכים הוכחה נוספת לכך שהתקליט ממש לא מת – ואולי גם צידוק לאוסף הפלסטיקים העגולים שנערמים אצלכם בסלון – היום (חמישי) תיפתח במתחם בית רומנו חנות תקליטים חדשה שעונה לשם בוורלי. כניסתם של חובבי הוויניל למתחם היא מתן הגושפנקה הרשמית להפיכתו למקום מפגש תרבותי על סף מתנ"ס קהילתי למבוגרים שותי מכבי, לצד מסעדת בית רומנו והתדר העתיד להיפתח בימים הקרובים.

[tmwdfpad]
עוד מקומות שנפתחו לאחרונה:
מכון פילאטיס המשלב בין כושר לפרינג' 
בר החלל – ממשיך דרכו של קרטל תל אביב
תשע מאפיות חדשות נפתחו בתל אביב

"החזון לחנות הגיע מתוך שנים של חיים בניו יורק וקליפורניה ומתוך הרצון להביא את מה שאני אוהב לתל אביב", מספר טל זילברשטיין, בעלי החנות. "בתור אספן וקניין כפייתי של תקליטים שגם עבד בחנות תקליטים בקליפורניה,  ניצלתי את הידע שלי בתחום האמנות ותרבות האנדרגראונד בארה"ב על מנת להביא את האטמוספירה של בוורלי ואת הוייב האמריקאי".

הפיכתן של חנויות תקליטים למקום מפגש ועלייה לרגל של אוהבי מוזיקה מכל הסוגים היא לא דבר חדש (אחד המקרים המעניינים היה האיחוד של סלון אוארבך עם חנות האופניים גורדון בנט), אך זילברשטיין לקח את האג'נדה צעד אחד קדימה. "החנות תהיה שונה משאר חנויות התקליטים בארץ", הוא מכריז. "היא תהיה מקום מפגש ותרבות שיישלב בין מוזיקה ותקליטים, אמנות מודפסת ואקספרימנטלית ואופנה. אני רוצה לחבר בין אנשים מכל התחומים האלו בשאיפה לקדם אמנים צעירים, עצמאיים ומתנסים ולדחוף אותם קדימה –באמצעות מכירת עבודות, אירועים, סדנאות ואף פתיחת הוצאה לאור של מגזינים, ספרונים וכל מה שניתן לקדם בפרינט. בכל הקשור לאופנה, אנחנו כרגע מוכרים רק טי-שרטים אך ברור לי שזה יתפתח למותג של בוורלי".

בוורלי (צילום: אריאל עפרון)
בוורלי (צילום: אריאל עפרון)

רוב התקליטים שיוצעו למכירה יהיו יד שניה וכמעט כולם מיובאים מארה"ב ובהוצאות מקוריות. הז'נארים ינועו בין דיסקו, Fאנק, ג'אז, סול, האוס ומוזיקת עולם. בגזרת התקליטים החדשים תמצאו שילובים מעניינים בין האוס, טכנו, אמבייאנט וניו-וייב. אם עדיין לא התגברתם על סוף הניינטיז, תשמחו לגלות שם גם ווקמנים וקסטות למכירה.

ומה עם מפיקים ישראלים?
"מעבר לכל התקליטים שאני מייבא ועמדת הדי.ג'יי הפעילה במקום, יש לי רצון עז לתמוך בתוצרם של מפיקים ישראלים ולהביא אותם לחנות שלי ולשאר העולם".

בוורלי, בית רומנו, דרך יפו 9 תל אביב, שני עד שבת, 16:00-אחרון הלקוחות

לאיוונט הפתיחה