לילה לבן 2016 – מסלול מומלץ במרכז העיר

במרכז תל אביב תוכלו למצוא המון אפשרויות מוזיקליות, לרוב בחינם. המלצה שלנו, תשאירו את האוטו בבית ותעשו טיול רגלי כי אין כמו קינג ג'ורג' בלילות

סגול הוא הצבע החם ביותר. פרינס. צילום מסך
סגול הוא הצבע החם ביותר. פרינס. צילום מסך
30 ביוני 2016

*מפת האירועים בתחתית הכתבה

הצליל החדש של תל אביב

אין ספק שכיכר ביאליק היא מהמקומות היפים בעיר. הערב ליופי הוויזואלי יצטרף גם ביט, באירוע שמרים להרכבים בתחילת דרכם, ובהם דואו הדרים פופ REO, גילי יאלו הגרובי, המסך הלבן המשוגעים וגארדן סיטי מובמנט הפופים-אלקטרוניים. על העמדה יחכו לכם ריג'ויסר והקטיק. כן, יש מצב שתמצאו שם את הקראש המוזיקלי החדש שלכם.
מתחם ביאליק, 19:00-00:00, הכניסה חופשית

אינדי בחניון

רוצים עוד מוזיקה? לגמרי מבינים אתכם. מביאליק תוכלו להמשיך לחניון גבעון שבכיכר החדשה בין רחובות החשמונאים והארבעה. החניון יארח שלוש הופעות של הרכבי אינדי בולטים בסצנה המקומית: טטרן המעולים, לולה מארש החלומיים וג'ירפות הוותיקים.
חניון הגבעון, החל מ-21:00, הכניסה חופשית

לילה לבן/סגול באוזןבר

אם אחרי כל שפע הצלילים הזה אתם עדיין עם חסך מוזיקלי, רדו את שדרות בן ציון לאוזןבר. הערב יארח המקום מחווה שווה במיוחד לפרינס, שתכלול קאברים של הנסיך שיבוצעו על ידי לירון עמרם והפנתרים, עידן אלתרמן והנשמות הסגולות, פוטומט ועוד.
אוזןבר, קינג ג'ורג' 48 ת"א, החל מ- 22:00, 35 ש"ח

לילה של ג'אז בטשרניחובסקי 6

הפעם יש גם אוכל! אחרי שתסיימו להתגעגע לנסיך ומשום שמילא אתם בקינג ג'ורג', אין שום סיבה שלא תקפצו לטשרניחובסקי 6. בביסטרו הקטן יחגגו את הלילה לבן עם הופעת ג'אז חיה של עמוס הדני, אלון נדל ואילן איצקוביץ', לצד כמובן התפריט הקבוע והמגרה שלהם.
טשרניחובסקי 6, טשרניחובסקי 5 ת"א, 20:00-אחרון הלקוחות, הכניסה חופשית

הופעות רימון בשדרות רוטשילד

תנו שלוק אחרון מהיין, שחררו את הסינטה ותתחילו לצעוד אל עבר השדרה. הרכבי בית הספר למוזיקה רימון יתפרשו הערב על כל שדרות רוטשילד ויבצעו שירים מוכרים בגזרת הג'אז והרוק לצד יצירות מקוריות.
שדרות רוטשילד תל אביב, החל מ-20:00, הכניסה חופשית