מועדון בלילה, משרד ביום: יוזמה חדשה בסצנת חללי העבודה

גם זו דרך להתמודד עם מצוקת הנדל"ן: מועדון המרקיד יהפוך בימות השבוע לחלל עבודה לפרילנסרים צעירים, ובסופ"ש ימשיך לארח קרחנות

Mood. חלל עבודה. צילום: אורן זילברמן
Mood. חלל עבודה. צילום: אורן זילברמן
18 במאי 2017

איך הייתם מרגישים אם המקום שבו ביליתם בסופ"ש הופך להיות המקום בו אתם באים לעבוד ביום ראשון? ובכן, אין צורך לדמיין, כי זו כבר המציאות: יוזמה חדשה של היח"צן לשעבר יונתן מקלר וההייטקיסט אורן זילברמן הופכת מועדונים בתל אביב לחללי עבודה משותפים.

עוד כתבות מעניינות:

משקפי השמש לעין השלישית שמטריפים את הפיד 
האם יש כזה דבר פינה מקוללת? 
הכרחנו את נועה בונה להפסיק לעשן וויד לחודש 

Mood. חלל עבודה. צילום: אורן זילברמן
Mood. חלל עבודה. צילום: אורן זילברמן

האופן ספייס הראשון שנפתח השבוע במועדון המרקיד בלונדון מיניסטור, משתמש בצורה מודולרית בחלל הקיים כך שבימות השבוע הוא משמש כחלל עבודה ובסופי השבוע, על ידי פירוק פשוט של חלק מהריהוט, משמש כמועדון לכל דבר."פנינו למועדונים כי זה אידיאלי. כל השבוע המקום ריק וללא שימוש", אומר זילברמן. "לכן הוא יכול לתפקד כחלל עבודה משותף לכל דבר. יש כאן אווירה קלילה וצבעונית יותר מחללי העבודה ה'מסורתיים' בעיר והעיצוב כולו נושק לעולמות הווינטג'".

החלל, העונה לשם Mood, מציע לכם אינטרנט חופשי ללא הגבלה, מכונת אספרסו ותה כיד המלך, חדר ישיבות להשכרה מאובזר בכל מה שצריך, מקומות ישיבה על ספות מפנקות או על כסאות בר מרופדים והבאת אורחים חופשית (ובגבול הטעם הטוב).

חדר ישיבות. צילום: אורן זילברמן
חדר ישיבות. צילום: אורן זילברמן

לדבריהם של מקלר וזילברמן, אין בכוונתם להתחרות בחללי העבודה המשותפים הפזורים בעיר (כדוגמת WeWork  השוכן ממולם) אלא בבתי הקפה המשמשים כמשרדם של פרילנסרים בעיר. "אנחנו מציעים מוצר לקהל המורכב מצעירים עצמאיים ולסטארטאפים בתחילת דרכם", מסביר זילברמן. "המחיר אטרקטיבי ונותן את המענה למשרד באווירה לא מחייבת מבלי כל המינוסים שיש בעבודה בבתי קפה". פתיחת האופן ספייס בחלל המרקיד היא רק ההתחלה לטענת מקלר וזילברמן, ובקרוב תוכלו לחזות בעוד מועדונים שבשעות היום יהיו ההפך ממה שהם בלילה.

מוד (מועדון המרקיד), לונדון מיניסטור, אבן גבירול 30 תל אביב, 8:00-20:00, 60 ש"ח לשימוש חד פעמי, 750 ש"ח למנוי חודשי, 50 ש"ח לשעה בחדר הישיבות, 052-8264888.moodtlv.com

[interaction id="591d4cb72041829f01d75038"]