נהג המיצובישי הלבנה שמרעישה לכם את רוטשילד מדבר

זה תקופה שמטריד את ההולכים ברחובות לב העיר נהג מיצובישי לבנה, שנוסע לאט בכוונה ומשמיע מוזיקה רועמת במיוחד. בתום מאמצים הצלחנו לעצור בצד לריאיון את האיש שמרעיד את הכביש

צחי משמיע מוזיקה בווליום גבוה (צילום: שלומי שרעבי)
צחי משמיע מוזיקה בווליום גבוה (צילום: שלומי שרעבי)
27 ביוני 2017

 

בסים בבגאז': דיזנגוף, שישי, 20:00. זוגות תל אביביים עושים את דרכם לארוחות ערב משפחתיות עם סירים עטופים בידיהם, חבורות צעירים ישובים על ספסלים ומתחילים להשתכר מוקדם. לפתע נשמעים צלילי מוזיקה שחורה שהולכים ומתעצמים, ואז זה היכה בי: איתרתי סוף סוף את האיש שאני מחפשת כבר חודשים. זהו נהג המיצובישי לנסר הלבנה שמסתובב כאן, באלנבי, ברוטשילד ובקינג ג'ורג', ששומע מוזיקה בווליום מפלצתי, עם חלונות פתוחים, ונוסע הכי לאט שהוא יכול כדי למשוך תשומת לב.

עוד כתבות מעניינות:
לילה לבן 2017: האירועים הכי מומלצים
מה עושה מכסה ביוב מרהט בעיר?
10 הצמתים המסוכנים ביותר בתל אביב 

אחרי זינוק חסר עכבות אל הכביש התברר לנו מי הוא הנהג שהורס לנו את הרחוב: צחי (30) שהעדיף להשאיר את שם משפחתו מסתורי; הוא איש מחשבים, חולוני במקור ובהווה, שמגיח משם לתל אביב כמעט בכל יום כדי לשמוע ובעיקר להשמיע מוזיקה, בפלייליסט מגוון, מאייטיז ועד להיפ הופ עדכני, מ־A-HA ועד בוב מארלי. "אני עושה את זה מ־2011. אגיד את זה ככה – איפה אפשר לשמוע מוזיקה בווליום כזה חזק? בבית אי אפשר, כי יבואו שוטרים, ותוך כדי נסיעה זה לא מפריע לאף אחד, כי המוזיקה באה והולכת". לא כולם מסכימים עם צחי. "אני מרבה לשבת במרפסת בדירה שלי בבן ציון", מספרת רומי (25), "מדי ערב אני שומעת את האיש הזה עובר לי מתחת לבית, נוסע לאט עם חלונות פתוחים ומציק לי באוזניים עם המוזיקה המעצבנת שהוא משמיע. אני לא מבינה, הוא מנסה למשוך תשומת לב? זה בלתי נסבל".

לבד במכונית שלי (צילום: שלומי שרעבי)
לבד במכונית שלי (צילום: שלומי שרעבי)

כשעימתנו את צחי עם השאלה של רומי, ששיקפה את דעתם של תושבים רבים, השיב צחי שזה לגמרי לא הסיפור. "אני ממש לא מנסה למשוך תשומת לב, אני עושה את זה בשביל הכיף. כשאני עובר עם הרכב אנשים רוקדים, מוחאים כפיים, שמחים. לא נתקלתי בתגובות שליליות". כמו תופעות שליליות רבות אחרות, נראה שגם המנהג של צחי הגיע מאמריקה. "אחרי שהשתחררתי מהצבא נסעתי לבוסטון ועבדתי בעסק שמתמחה במערכות שמע, משם הבאתי את המערכת המקצועית שלי. זה נטו עניין של אהבה למוזיקה". את המערכת התקין צחי באוטו שמוקדש אך ורק לתחביב המשונה הזה, "מיציבושי" לנסר מהניינטיז, שלגמרי עושה את העבודה. "המכונית שלי גם לא שותה הרבה דלק, והעיקר שאפשר לשמוע בה את הבסים כמו שצריך".

קשה שלא להביט (צילום: שלומי שרעבי)
קשה שלא להביט (צילום: שלומי שרעבי)