"השורף": הכירו את הסם החדש שחורך את תל אביב

הבהלה התל אביבית בעקבות אשפוזם של משתמשים בקוק וב־MDMA העלו את קרנו של סם חדש – "השורף", שמשלב בין השניים. יצאנו לרחרח

זה שורף לי בעיניים. (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
זה שורף לי בעיניים. (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
24 באוגוסט 2017

דראקריס: בימים מדאיגים אלה, כשבלייני העיר פוחדים להסניף קוק או לשתות MDMA בדאגה שמא יסיימו את הערב בבית החולים, הולך ומתעצם לו הדיבור בעיר על סם חדש, שמתיימר להיות אלטרנטיבה מושלמת לשניים. הכירו את "השורף": סם שלפי השיח בעיר מגיע באבקה מעט יותר קריסטלית מאבקת הקוק, ומכיל אמפטמינים, כמו MDMA, כך שהוא יוצר תחושת ביניים בין השניים. המתנסים בסם מספרים שהוא מפקס כמו קוק, רק בלי תחושת פיק מוגברת (שיורדת בדרסטיות מעיקה), ונותן אופוריה דומה לזה של MDMA, שמחירה הוא רגישות יתר. זה גם החיסרון שלו, כנראה.

"כל דבר הכי קטן, ברמת הלא להצליח לפתוח בקבוק בירה, הופך למשהו שאתה לוקח ממש קשה", אומר נ', בליין שהתנסה בסם כמה פעמים. שמו של השורף מגיע מתופעת הלוואי הראשונה שלו, זו שמורגשת ברגע שתיקח את הסם – צריבה בוערת במערות האף ובגרון. "זה שורף מאוד", משתף נ', "אתה חושב שאתה מתרגל לכאב בכל פעם שאתה עושה את זה, ואז אתה נזכר כמה שאתה לגמרי לא יכול להתרגל לזה". גם א', בליין אחר שהתנסה בסם, מצביע על תופעת הלוואי שהקנתה לסם את שמו. "יש אפטר טייסט דוחה, שמזכיר לי זונות בתאילנד", הוא משתף ביצירתיות תמוהה.

עוד כתבות מעניינות: 
פרויקט סיפורי הסקס הגדול של Time Out
מזמינים מונית מגט טקסי? כך תמנעו מחיובים מנופחים
"היא איימה עליי עם מחבת": אוסף סיפורי השותפים הנוראיים ביותר

לעומת תופעות הלוואי, השורף מציע גם כמה יתרונות ברורים. מעבר לעובדה שיכול להיות שהוא ללא ספק אחד מהסמים שהביאו תל אביבים רבים לחדרי המיון בבית החולים בשבועות האחרונים – למרות שעל מידת הבטיחות שבו אנחנו כמובן לא יודעים להעיד ובוודאי שלא להתחייב – מדובר קודם כל בחומר זול במיוחד. גרם של השורף יעלה לכם כ־300 ש"ח בלבד, ומתנסיו טוענים ששורה אחת שלו תספיק לפרק זמן ארוך משמעותית מקוק. א' מזהיר את הבליינים כי הסם הזה "נותן לך בראש וגורם לתחושה מזעזעת ביום שאחרי בדומה ל־MD", ומספר שהוא פחות ממליץ. "אני בדרך כלל מנסה לא לחשוב על מה שאני מכניס לגוף שלי כשזה מגיע לסמים, אבל השורף מרגיש לי קרוב לשימוש בקריסטל מת'". ד', לעומתו, בליין שטוען שהוא בין היחידים בקהילת הבליינים הגאה שמשתמש בסם אומר: "זה טוב לקשוחים שרוצים להחזיק עד הבוקר בבילוי. עכשיו בכלל עם כל הסיפור שאנשים מתמוטטים לנו פה מסמים כל סופשבוע – זאת האלטרנטיבה הכי טובה".

לפי עדויות הבליינים, מאחורי הסם עומד בחור דרום־תל אביבי, שמחזיק כרגע במונופול על החומר, ועל המתכון. מאמצינו לתפוס אותו לשיחה עלו בתוהו. "הוא לא מוכן להתראיין בחיים", מספר נ'.

אין לראות בטקסט כל המלצה לצרוך סם כלשהו, ובוודאי לא חומרים שאינכם מכירים. שמרו על עצמכם.

[interaction id="599ed34a1868a8c438dfb7cc"]