חבילה עוברת: סניף גדול של דואר ישראל ייפתח בדיזנגוף סנטר

עוד שני סניפים של דואר ישראל ברחובות קינג ג'ורג' וזמנהוף עומדים בפני סגירה, אבל הפעם לטובת פתיחת סניף בדיזנגוף סנטר, שיהפוך לגדול ביותר בתל אביב. יקצר לנו את התור?

קינג ג'ורג' 60 (צילום: שלומי יוסף)
קינג ג'ורג' 60 (צילום: שלומי יוסף)
18 ביולי 2017

כאילו לא מספיק בעיכובים, בחבילות שאבדו ובתורים האינסופיים, בשנים האחרונות החלו בדואר ישראל במגמה של סגירת עוד ועוד סניפים בתוך תל אביב. רק לפני כמה חודשים דיווחנו על סגירת סניף הדואר באבן גבירול, וכמה חודשים קודם לכן נסגר גם הסניף ברחוב מנדלי מוכר ספרים. כעת עומדים להיסגר שני סניפים נוספים, אבל הפעם, נראה, יכול להיות שאפילו נרוויח מזה.

בשבועות הקרובים ייסגרו סניפי הדואר שברחוב זמנהוף וברחוב המלך ג'ורג'. החדשות הטובות: הפעם התושבים לא ייאלצו בעקבות המהלך לכתת את רגליהם לסניף מרוחק, אלא רק לחצות את הכביש: במקום שני הסניפים ייפתח סניף גדול יותר בדיזנגוף סנטר, שישרת את תושבי האזור.

עומד להשכרה. סניף הדואר בקינג ג'ורג' 60 (צילום: שלומי יוסף)
עומד להשכרה. סניף הדואר בקינג ג'ורג' 60 (צילום: שלומי יוסף)

הסניף שיהפוך לגדול ביותר בתל אביב ישתרע של שטח של כ־225 מ"ר, ובדואר ישראל מבטיחים שזה יביא לחוויה משופרת בזמן שנמתין למשלוח מ-Ebay. "הסניף יהיה גדול ומרווח יותר, נגיש לבעלי מוגבלות ויספק חוויית שירות משופרת ללקוחות", מבטיחים בדואר.

הסניף יהיה ממוקם בקומה מינוס 1 של בניין B ("הבניין העצוב", בשפת העם), הוא יכלול עשר עמדות שירות (!), כמה מתוכן יהיו ייעודיות לקבלת חבילות. סמוך לעמדות השירות וצמוד לחניון יוקם מתחם תאי דואר שישרת את לקוחות הסניפים שנסגרים ויהיה פתוח בשעות פעילות הסנטר. את דברי הדואר אפשר יהיה להמשיך לקבל בתאי הדואר החדשים, שמספרים לא ישתנה.