האפליקציה שתהפוך את תשלומי החשבונות המשותפים למשחק

גרים בדירת שותפים ומתקשים לעקוב מי חייב מה למי? הפתרון כבר כאן, וכמו כל דבר טוב - הוא נמצא בסמארטפון שלכם

אפליקציית שותפים
אפליקציית שותפים

כל מי שאי פעם גר עם שותפים מכיר את הבעיה הזו – לא תמיד זוכרים מי שילם מה ומתי. אפליקציה חדשה בשם “שותפים" נועדה בדיוק לשם כך. האפליקציה הופכת את הדירה למעין רשת חברתית בפני עצמה ואת תשלום החשבונות למשחק. הממשק יורד לרזולוציות של כל החשבונות כגון מים, חשמל, ארנונה, גז והוצאות נוספות – בית, קניות, אינטרנט ובעלי מקצוע.

“הרבה אנשים בעיר הזו גרים עם שותפים", מספר דביר צנוע, בן 31 , מייסד האפליקציה שגר בעצמו בדירה בפלורנטין עם שותף וחתול. “שותפים הם אנשים שיש להם חשבונות בנק נפרדים והוצאות משותפות. לצד ניקיון שירותים ושטיפת כלים, תמיד יש מתחים בכל מה שקשור לכסף. החלטנו למצוא לזה פתרון. אפליקציית השותפים מנטרלת את הבעיה מהיסוד, היא מייצרת רשת חברתית מיוחדת לכל דירה. כל תשלום שנעשה בדירה הופך לפוסט ברשת החברתית, והאיזון של הדירה הופך למשחק. אלפי דירות בעיר כבר משתמשות באפליקציה, ולטענת השותפים זה שינה להם את ההתנהלות הכלכלית ואת חיי היומיום".

ומה עם אלו שפחות טובים עם מספרים? ובכן, אל דאגה, לדברי צנוע בכלל לא תרגישו שאתם מתעסקים בביורוקרטיה. “הרעיון הוא לפשט את הדברים", הוא מסביר. “חלק מהחשבונות אפשר לשלם דרך האפליקציה. האפליקציה מתייחסת לזה שאנשים חיים עם שותפים לאורך זמן ועוקבת אחרי כל מה שקורה בדירה בצורה משחקית. באופן כללי כל חוויית השימוש לא דומה לשום אפליקציה שעוסקת בכסף, כי היא לא כזו, היא עוסקת באנשים והמטרה שלה היא ליצור דרך חדשה לחיות יחד.

שותפים זמינה להורדה חינם בישראל בלבד, לאייפון ולאנדרואיד