שלושה סרטי ילדים לעונה החמה

דביבונים, מכרסמים וקפטן אחד. שלושה סרטי ילדים של הקיץ, במיוחד לעונה החמה

שודדי הפיצוחים. צילום: יח"צ
שודדי הפיצוחים. צילום: יח"צ

בלגן בג'ונגל

זה ג׳ונגל שם בחוץ. מאנו וסאשה הם שני דביבונים צעירים שגרים ביער גשם במקסיקו ומאוד מאוהבים זה בזו! הבעיה היחידה היא שסאשה הינה בתו של ראש השבט ומאנו הוא ״עושה הצרות״ של השבט, לכן  החליט המלך לשלוח אותו לחיות לבד בג׳ונגל. כאשר סאשה נתפסת על ידי ציידים, מאנו חובר לצ׳אי, קוף תוסס ואמיץ, וביחד הם יוצאים להרפתקה מרגשת כדי להציל את נסיכת הדביבונים – וגם להחזיר את מאנו לשבט. שיעור מעורר השראה על חברות ועל מערכת היחסים שלהם – ושלנו – עם הטבע.
הסרט יצא לאקרנים ב-24.7.14 ברחבי הארץ

קפטן הרלוק

השנה היא 2977 ומזה שנים רבות משתולל קרב אדיר ברחבי החלל. מיליארדי בני אדם, אשר ניצלו עד תום את הפלנטות שאליהם אבות אבותיהם הוגלו מכדור הארץ, מתכננים לחזור אל מה שעדיין נקרא על ידיהם "הבית". כדור הארץ, שהיה למשאב היקר והמוערך מכול, נשלט על ידי קואליציה מושחתת בשם "גאיה" אשר מושלת בגזע האנושי הפרוס ברחבי החלל.

קפטן הרלוק וצוותו הנאמן על ספינת החלל "ארקדיה" הינם תקוותם היחידה של האנושות לגלות את הסודות שהוסתרו על ידי הקואליציה בעוד שאנשיה רוצים במותו של הרלוק. מנהיגו החדש של צי הפדרציה, עזרא, מגייס את אחיו הצעיר שיסתנן ל"ארקדיה" וירצח את הרלוק. על לוגאן להקריב קורבן אישי ולגלות שהדברים אינם כמו שהם נראים. כל אותה שעה, קפטן הרלוק ואנשיו ממשיכים במשימתם – נקמה בקואליציה ויישום השיבה לכדור הארץ.
הסרט יוצא לאקרנים ב-17.7 ברחבי הארץ

שודדי הפיצוחים

הסרט מביא את סיפורו של סולי, סנאי עירוני שובב, וחברו העכברוש באדי אשר מתכננים שוד שערורייתי של חנות אגוזים ובאופן בלתי מודע מסתבכים בשוד בנק של בני אדם. למרות שסולי ובאדי מחפשים רק פיצוחים, חנות הפיצוחים נקנתה על ידי חבורה של שודדי בנק ומתפקדת ככיסוי בלבד שכן קינג המנהיג, פינגרס, לאקי ונקלס מתכננים לחפור מנהרה לבנק שנמצא מעבר לכביש. בעוד שפינגרס ולאקי הם שני לא יוצלחים אשר מנסים למצוא חן בעיני הבוס שלהם לאורך כל זמן המבצע, נקלס הוא רוצח רשע אשר כמעט לא מדבר. המבצע שלהם נתקל בקשיים ובתקלות רבות אשר נגרמות על ידי המכרסמים.
הסרט מוצג בבתי הקולנוע ברחבי הארץ בתלת או בדו מימד