מדריך אירועי ילדים 14-16.8

המדריך המלא להצגות, אירועים, פעילויות וטיולים לילדים ומשפחה בסוף השבוע הקרוב. והפעם מתחילים את החופש הגדול עם שלל של תערוכות ואירועי ילדים מיוחדים, כולל צלילי המוזיקה, תערוכת למה, פסטיבל תיאטרון הבובות ועוד הרבה

13 באוגוסט 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

 אירועי ילדים בחמישי, 14.8

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות ירושלים

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות, המארח מגוון הצגות למבוגרים ולכל המשפחה מהארץ ומחו"ל. הצגות הפסטיבל יתקיימו בתיאטרון הקרון, תיאטרון החאן, האמפיתיאטרון שבגן הפעמון ובתחנה הראשונה.

ירושלים, כל היום

פסטיבל חלום של תיאטרון

פסטיבל הצגות לילדים ולנוער בתיאטרון הבימה, המעניק גם את פרס הבמה לילדים ולנוער לשנת 2014. בין ההצגות המשתתפות: מלך היער, דו"ח מצב, חלום יעקב, הכיתה המעופפת ועוד.

הבימה, עד 23.8

טיטאניק בישראל

תערוכה בינלאומית המגיעה לישראל לחופשת הקיץ ומציגה את סיפורה ספינת הפאר טיטאניק, בעזרת מעל 200 חפצים שנמשו מהספינה, שחזור האולמות ועוד.

גני התערוכה

תפעילו ת'מוח

תערוכה המציגה את מסתרי המוח האנושי בעזרת מגוון של אשליות אופטיות, דגם מתנפח של מוח אנושי, הפעלות, סדנאות ועוד.

גן המדע במכון ויצמן

הבית של יעל

הצגת ילדים המבוססת על ספרה של מרים רות. יעל מחפשת בית משלה, ועוברת לגור בתוך ארגז נטוש, אותו היא מסדרת ומטפחת.

יד לבנים מודיעין, 12:00

צלילי המוזיקה – המחזמר

אחד ממחזות הזמר הפופולריים של כל הזמנים, בהפקה חדשה בכיכובן של אניה בוקשטיין, רוני דלומי וענת עצמון. סיפור אהבה בין נזירה מתלמדת לאיש אצולה, בצל העלייה הנאצית באוסטריה בשנת 1938. בהשתתפות תזמורת סימפונט רעננה ועשרות שחקנים, רקדנים וזמרים.

תיאטרון ירושלים, 18:00

צלילי המוזיקה_H

 אירועי ילדים בשישי, 15.8

מכוניות ורכבות

תערוכה שבה עשרות מכוניות מיניאטוריות של חברת מרצדס מהמאה ה-19 ועד היום, ביניהן מכונית הדיימלר הראשונה משנת 1886 וקילומטר של מסילות רכבת ורכבות מיניאטוריות נוסעות בנופי אירופה.

מתחם התחנה

למה?

תערוכת סקרנות לכל המשפחה, עם תשובות לכל השאלות שילדים אוהבים לשאול, ומגוון התנסויות בכל תחומי החיים.

מחסן 2, נמל יפו

שלגיה ושבעת הגמדים – קומפס

להקת הפלמנקו הישראלית קומפס מציגה מופע לכל המשפחה, המבוסס על אגדת הילדים "שלגיה ושבעת הגמדים".

מוזיאון תל אביב, 11:30

ארטלנד

תערוכה ומשחקיית אמנות לילדים. בנוסף לתערוכה המיוחדת במקום קיימים מספר מתחמי פעילות הכוללים בין היתר: תערוכה בה מוצגות עבודות נבחרות של ילדים יוצרים מרחבי הארץ, חלל רב חושי בו הילדים לומדים להכיר מקרוב את החומרים איתם יוצרים אמנות פלסטית ופיזית, איזור סדנאות ופעילות יצירה מודרכת בו הילדים מכינים עבודות עם הדרכה צמודה ועוד.

Artstation, נמל תל אביב

ארטלנד_H

המכונה שבפנים: ביומכניקה

תערוכה אינטראקטיבית לכל המשפחה שמזמינה את המבקרים למסע בעקבות היצורים החיים וחושפת בפניהם את נפלאות הטבע ואת החידושים והטכנולוגיות שפיתח האדם מתוך ההתבוננות בטבע.

מוזיאון המדע בלומפילד

קרקס Y – אליסה בארץ הפלאות

מופע תיאטרון קרקס לילדים מבית היוצר של קרקס Y. המופע המבוסס על ספריו של לואיס קרול אודות הילדה אליסה שמוצאת את עצמה בארץ פלאות מלאת דמיון והומור. את ההצגה מלווה פסקול המורכב משירי ילדים קלאסיים שמילותיהם שונו וממוזיקה חדשה שנכתבה במיוחד למופע.

הבימה, 10:00

 אירועי ילדים בשבת, 16.8

קסם בספארי

תצוגה אורקולית לילית בספארי ברמת גן, שבה בין בעלי החיים משולבים עולמות המדיה התאורה והטכנולוגיה ויוצרים חוויה של עולם פנטזיה.

הספארי, מ-19:00

הדינוזאורים באים

תערוכה המציגה עשרות דגמי דינוזאורים בגודל טבעי, שמותר לגעת בהם, להאכיל לרכב ולהצטלם איתם.

קניון עזריאלי

קיץ מקופל לכל המשפחה

חווית עיצוב לכל המשפחה הכוללת כניסה לתערוכה, סיור וסדנה לילדים והורים. הפעילות כוללת סיור בלשי עיצוב עם התנסות אוריגמי קצרה וסדנה לצביעת שיבורי וליצירת אריזות בד.

מוזיאון העיצוב בחולון

אולי פיל

הצגה מוסיקלית מלווה נגנים חיים. ההצגה עוסקת ביחסים בין אחיות ובין דמיון ומציאות.

הבימה, 12:30

הכבש השישה עשר

מחזה מוזיקלי, המבוסס על ספרו של יהונתן גפן והמוסיקה של יוני רכטר.

תיאטרון המדיטק, 12:30