מדריך אירועי ילדים 18-20.9

המדריך המלא להצגות, אירועים, פעילויות וטיולים לילדים ומשפחה בסוף השבוע הקרוב. והפעם עם מעיל הפלאים, קצפת ותות, שמלת השבת של חנה'לה, מופע בעקבות לאה גולדברג ועוד הרבה דברים טובים

17 בספטמבר 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

אירועי ילדים בחמישי, 18.9

מעיל הפלאים

בבוקר אחד קיבל החייט פתק שבו נתבקש: "נא לתפור מעיל עד חצות. המידות אינן משנות, העיקר שיתאים בדיוק…" בדיוק בחצות החייט משלים את המשימה, אבל אז… לאן ממהרת מכונת התפירה? למה המספריים לובשות חצאית? למה הופך האצבעון? הצופים יצאו למסע קסום במתפרה ויגלו למי באמת תפר החייט את המעיל.

מתנ"ס רמת ישי, 12:00

קצפת ותות וקרנבל של חלומות

מופע לילדים עם קצפת ותות ובליווי מקצבים לטיניים, העוסק בחברות, ביטחון עצמי והתגברות על פחדים. מתאים לגילאי 8-3.

אודיטוריום רוזין, 17:30

עם צבע ומכחול אני מצייר הכל

מפגש איור סיפור עם מאיירת ספרי הילדים נורית צרפתי.

מוזיאון תל אביב, 17:30

שמלת השבת של חנה'לה

מחזמר ע'פ ספרו של יצחק דמיאל, שמלת השבת של חנה'לה. חנה'לה עוזרת לקשיש לפני כניסת השבת, ושמלתה היפה מתלכלכת. מומלץ לגילאי 8-3.

היכל התרבות הוד השרון, 17:30

האריה שאהב תות

מחזמר לילדים על פי ספרה של תרצה אתר, בכיכובו של צחי נוי. סיפורו של אריה חמוד שרוצה תות, ילד שנכנס לעולם האגדה ומתבלבל בין דמיון למציאות, ואמא שדואגת לשניהם.

יד שטרית טבריה, 17:30

אירועי ילדים בשישי, 19.9

לאה גולדברג – המשוררת שאהבה לצייר

תערוכה פעילה המבוססת על יצירותיה של לאה גולדברג, ציורים של המשוררת ושל מאיירים לספריה ושיריה: "המפוזר מכפר אז"ר", "כובע קסמים", "הילד הרע", "מה עושות האיילות", "איה פלוטו" ו"דירה להשכיר".  בתערוכה גם עמדות יצירה וקריאה ופעילויות מיוחדות המאפשרות לבקר להתנסות באופן מעשי בקשר שבין המילה לאיור.

מוזיאון האדם והחי

המכונה שבפנים_Hהמכונה שבפנים: ביומכניקה

תערוכה אינטראקטיבית לכל המשפחה שמזמינה את המבקרים למסע בעקבות היצורים החיים וחושפת בפניהם את נפלאות הטבע ואת החידושים והטכנולוגיות שפיתח האדם מתוך ההתבוננות בטבע.

מוזיאון המדע בלומפילד

אירועי ילדים בשבת, 20.9

מיקי

הצגת ילדים על מיקי, ילדה מצחיקה שחיה בחדר קסום ודמיוני עם כלבה האהוב פונץ'. בחנות של סבה היא מוצאת שלט מסתורי שבלחיצה עליו היא עוברת הרפתקאות שונות.

תיאטרון היהלום, 10:00

הבחירה

יפתח נוסע בחופש לבקר את סבא שלו בקיבוץ. מה שמתחיל כחופשה שגרתית אצל הסבא, הופך למסע מסעיר אל העבר בעקבות סוד שהסבא מסתיר.

מוזיאון תל אביב, 11:00

בגן של ביאליק

מחזמר מקלאסיקות שירי הילדים של חיים נחמן ביאליק. הילדים משחקים בחצר הגן ומפליגים בדמיון לאחר שגילו כי הציפור המתגוררת בעץ שבגן הטילה שלוש ביצים. מסע של שירים ומשחקים בהם הוכים הילדים את הגן לממלכתם הפרטית.

מוזיאון תל אביב, 11:30

שבת אמנות לילדים בבית האמנים

סיורים בתערוכות בית האמנים עם ליבי אבינזר, מתמחה חינוך יצירתי לילדים. סדנאות יצירה והתנסות אמנותית.

בית האמנים ע"ש זריצקי, 11:30

החלום הוא צייר גדול

מופע תנועה ומוסיקה מלווה בהומור ותלבושות מלאות דמיון, המבוסס על שיריה של לאה גולדברג. הילד גד, שנשאר לבדו בבית ויוצר בדמיונו עולם עשיר וצבעוני. עולמו כולל את היצורים המשונים שמצייר האדון חלום, את דודה לאה שמתחפשת לצפרדע, את נצחונו על "הילד הרע" שתמיד נכנס אליו בלי שום אזהרה ואת מסעו בעולם בעזרת כובע הקסמים.

מרכז סוזן דלל, 11:30

אדון שוקו – התפוזים מנגנים אריק איינשטיין

מופע לכל המשפחה עם שיריו המוכרים של אריק איינשטיין בביצוע להקת התפוזים. המופע משלב בתוכו את סיפור המסע של התפוזים ברחבי המדינה תוך שילוב משירי הילדים הקלאסיים של אריק איינשטיין. בין השירים – "אדון שוקו", "מה עושות האיילות", "קילפתי תפוז" ועוד.

זאפה הרצליה, 13:00