מדריך אירועי ילדים 4-6.9

המדריך המלא להצגות, אירועים, פעילויות וטיולים לילדים ומשפחה בסוף השבוע הקרוב. והפעם מתחילים את שנת הלימודים עם שלל של תערוכות ואירועי ילדים מיוחדים, ובהם יובל המבולבל, טיפוס על מבני במבוק ענקיים והקוסם מארץ עוץ

יובל המבולבל
יובל המבולבל
3 בספטמבר 2014

הגיע סוף השבוע, והילדים מחפשים מה לעשות? זהו המדריך המלא לאירועים לילדים ולכל המשפחה בכל הארץ: תמצאו כאן את כל הצגות הילדים, מופעים, מפגשים וחוויות לילדים ולכל המשפחה.

אירועי יום חמישי, 4.9

יובל המבולבל, מר עגבניה

מר עגבניה – הלהיט מערוץ ״ הופ״ עכשיו על הבמה בהצגה חדשה עם יובל המבולבל. בהצגה משולבים שירים אהובים ומוכרים לצד שירים חדשים.

יובל המבולבל
יובל המבולבל

Big Bambu

מיצב הבמבוק הענק של האחים סטארן במוזיאון ישראל בירושלים, עליו יוכלו המבקרים ללכת, להתרווח בתוכו ולהשקיף על הנוף הירושלמי.

אירועי יום שישי, 5.9

תפעילו ת'מוח

תערוכה המציגה את מסתרי המוח האנושי בעזרת מגוון של אשליות אופטיות, דגם מתנפח של מוח אנושי, הפעלות, סדנאות ועוד.

גן המדע במכון ויצמן

הספינות והים

תערוכה בינלאומית בנושא ספינות והים מטילה עוגן במוזיאון המדעטק בחיפה. בתערוכה מבחר מוצגים אינטראקטיביים בהם הילדים יוכלו לחוות את הים הפתוח, השטת סירת מפרש ברוח עזה והתמודדות עם טלטולי הסירה במים סוערים.

מוזיאון מדעטק, חיפה

Photo by: Shutterstock
Photo by: Shutterstock

אירועי יום שבת, 6.9

מחסן השטוזים של דתיה

הצגה מוסיקלית מאת דתיה בן דור, שמזמינה את הילדים לבקר במחסן הפרטי שלה – מחסן השטוזים (שטויות וחרוזים).

מוזיאון תל אביב, 11:30

המתנות של לאה

הצגת ילדים על פי כתביה של לאה גולדברג, כפי שמשתקפים דרך עיניו של האינסטלטור שלה. "יש לך ידיים חכמות" אמרה לו פעם כשתיקן לה ברז דולף, ללא כל היסוס ניגש האינסטלטור החרוץ לעבודה, ובעזרת האינטואיציה שבידיים שלו יצר הצגה מיניאטורית מלאה בדמויות וחפצים צבעוניים לכבודה של לאה גולדברג והשירים שלה.

תיאטרון תמונע, 11:00

הפיל שרצה להיות הכי

הצגת ילדים עפ"י ספרו של פאול קור. זהו סיפור על פיל עצוב שלא רצה להיות אפור ומשעמם, אלא צבעוני ומיוחד.

תיאטרון היהלום, 11:00

הקוסם מארץ עוץ

סיפורה של דורותי, היוצאת למסע הרפתקאות בארץ עוץ הקסומה עם טוטו, הכלב שלה, ושלושה חברים חדשים, הדחליל הטיפש, איש הפח חסר הלב, והאריה הפחדן. עיבוד חדש ומוסיקלי עם פזמונים חדשים, לצד שירים מוכרים.

מדיטק, 10:30