האפליקציות שכל הורה חייב להוריד

חיפוש קופונים, טיפת חלב וסיפורים לפני השינה - עשר האפליקציות שיהפכו את החיים של כל הורה לקלים יותר

אייפון. צילום: Shutterstock
אייפון. צילום: Shutterstock
22 בפברואר 2015

Kiddyup

שירות שמבוסס על GPS וממפה בכל רגע נתון את כל מוקדי הילדים: חנויות, פעילויות, פינות החתלה, מקום לחימום בקבוקים, ארוחות ילדים, גני משחקים באזור. מתאים לאנדרואיד ולאייפון. חינם.

להורדה

סופר פארם

מבצעים, קופונים, הזמנת תרופות ללא תור, רשימת קניות בשלוף, מידע על סניפים פתוחים וממשק ידידותי הופכים את היישומון הזה למצרך חובה, שכל הורה שנזקק ב־2:00 לפנות בוקר לאקמולי ידע להעריך. מתאים לאנדרואיד ולאייפון. חינם.

להורדה

Babydaybook

יומן פעילות יומי למעקב אחר הנקות, האכלות, שינה, פרצופים, יציאות ופעילויות אחרות הכרוכות בתחזוקת תינוק קטנטן. מתאים לאנדרואיד ולאייפון. חינם.

להורדה

Baby Monitor

האפליקציה שהופכת את הנייד למעין מוניטור, ומאפשרת לכם לשכוח לזמן מה את עובדת היותכם הורים. צלצול או SMS למספר טלפון שהגדרתם מראש יזעיק אתכם אם התינוק בוכה או זז במיטה. מתאים לאנדרואיד. חינם.

להורדה

Lullaby for Babies

יותר ממיליון הורים שתש כוחם מלזמזם "נומי נומי" מדי לילה נעזרים ביישומון החביב הזה, המשמיע שירים, צלילים ונעימות מרגיעות לפני השינה. ניתן להפעילם בתזמון מדויק ולבחרם מתוך מגוון רחב ובאיכות גבוהה. מתאים לאנדרואיד. חינם.

להורדה

טיפת חלב

כל מה שרציתם (ולא רציתם) לדעת בנושאי בריאות וגידול ילדים: ענייני הריון, מחלות וחיסונים, עצות על הנקה, שיניים ותזונה, משקל והתפתחות. אפליקציה שתחסוך לכם הרבה ריצות מיותרות לרופא. חינם. לאייפון ואנדרואיד.

להורדה

Sugarbaby

האפליקציה שתהפוך אתכם לשועלי סיילים, לכרישי קופונים ולציידי הטבות על חיתולים, בגדים, צעצועים, מגבונים וכל יתר האביזרים הנחוצים שמפתיעים את ההורה הטרי בעומק החור שהם פוערים בכיסו. מתאים לאנדרואיד ולאייפון. חינם.

להורדה

ספריית אצבעונית

מגוון לא גדול אך מקסים של קלאסיקות לילדים: "איה פלוטו", "הבית של יעל", "דירה להשכיר" ועוד. כולם מוקראים, מונפשים, ניתנים להקלטה עצמית ובעיקר – זמינים תמיד לשמיעה חוזרת שוב ושוב ושוב. מתאים לאנדרואיד ולאייפון. 15 ש"ח.