קלאסיקלטת: רועי כפרי מצלם את הילד שלו מבלי לצאת נודניק. ריאיון

רועי כפרי ("ניצה ולחם", "ארץ נהדרת") חזר לאחרונה לפריים טיים עם הפינה "קלטת הילדים של רועי ונח", שם הוא חולק את הפריים עם התינוק שלו

ניצה וילד. רועי ונח כפרי, מתוך "קלטת הילדים של רועי ונח"
ניצה וילד. רועי ונח כפרי, מתוך "קלטת הילדים של רועי ונח"

הפינה החדשה של "ארץ נהדרת", "קלטת הילדים של רועי ונח", נראית כמו החלום הרטוב של כל הורה טרי. בתיאוריה הרעיון לבלות עם הילד שעות ולצלם אותו עושה דברים חמודים שיוקרנו בפריים טיים (ועוד בלי לצאת נודניק) נשמע מושלם. ואז קולטים שכל פרק כזה דורש שעות של צילום, בימוי, משחק, הקלטה ועריכה, ונוסף לכך צריך עוד לטפל בתינוק בן חצי שנה. כנראה צריך להיות רועי כפרי – מלך הנונסנס של האינטרנט הישראלי, שהתפרסם לראשונה כשיצר עם ניב מג'ר את סדרת מערכוני הקאלט "ניצה ולחם" – בשביל לעשות את כל הדברים האלו ולא לאבד את זה. "האמת היא שמהרגע שהתחלתי לעשות את 'הקלטת' זה הפך לדבר היחיד שאני עושה", מספר כפרי מניו יורק. "הייתי חייב להקפיא פרויקטים אחרים בשביל לתת לסדרה הזאת סיכוי להתקיים".

איך זה לצלם ולעבוד בבית בזמן חופשת לידה? אתה מרגיש כמו אבא מודרני, או שיש חיכוכים בין העבודה לחיים הפרטיים?

"איזה חופשת לידה? באמריקה אין חיה כזאת. אפילו את האישה פינקו לאחר הלידה באיזה שבוע ככה עם הילד. החיכוכים בין העבודה לחיים הפרטיים מתבטאים בכך שכל מה שבא לי לעשות זה רק להתגלגל איתו כל היום, בייחוד בחצי השנה הזאת, עד שאני נזכר שהפרקים לא ייווצרו בעצמם. הצילומים של נח הם אחוז קטן יחסית מהעבודה שיש לי על הפרק, אז יוצא שאני חייב להזמין בייביסיטר למרות שאני נמצא איתו בבית. זה מצב קצת מוזר ומרגיש לי לא טבעי, אבל מתרגלים".

אתה רואה את עצמך חוזר למשהו אחר? היית חוזר לשיר "תגיד את הספרה חמש" (שיר נונסנס מתקופת "ניצה ולחם")?

"אני לא חושב שהשירים שאני כותב בסדרה יותר 'גדולים' מאשר 'תגיד את הספרה חמש'. בלי קשר, אין לי איזושהי תוכנית להיצמד לסגנון מסוים של טקסט בהמשך חיי. אני זורמת".

מה עם השותפים שעובדים איתך, שלחלקם אין ילדים? מעניין אותם לעבוד על זה? למי בכלל מכוונת הפינה? להורים? לילדים?

"תשמע, אני לא עושה עכשיו סדרה סטייל 'יובל המבולבל' ורק מראה ילדים חמודים שרים 'הנה הצבע כחול, חה חה חה!'. 'הקלטת' מיועדת לקהל הרחב, לאנשים בכל הגילים, עם ובלי ילדים. העיקר שיש להם עיניים, אוזניים ולב. חוץ מזה שהחברים שעובדים איתי על הפרויקט הזה באו בשביל לעזור לי להגשים את עצמי. בדרך כלל הם גם אוהבים את התוצאה".

בסרטון האחרון שלך אתה מתאר את חוויית השירותים עם דלת פתוחה, שכולנו חווינו. מה הדבר שאתה הכי מתגעגע אליו מאז שנולד לך ילד?

"התשובה הצפויה: לישון ולשחק Fallout 4".

כל הקריירה עשית דברים מגניבים. הורות היא בהגדרה דבר לא מגניב. אתה חושב שמתייחסים אליך אחרת?

"לגמרי. פלא הבריאה זה הכי פאסה, אה? בן אדם פתאום קיים… שטויות במיץ, תאמין לי. זהו, אני שרוף בתעשייה".

שלושה קטעי יוטיוב שרועי כפרי אהב בזמן האחרון

סרטי מתיחות

"A Prank Time": אני מקנא ביוצרי אנימציה קלאסית כי הם מסוגלים להעביר את מה שיש להם בראש עד לרמת המוצר, בלי פשרות. הרג לי את החיים, בקטע טוב.

חליפות

"Shiny": אם ישלחו לי לראות סרטון סטופ־מושן נוסף בחיי אני אקיא בפה, הז׳אנר הזה מיצה את עצמו למוות. ובכל זאת מזל גדול שלחצתי על הפליי לאחר ששלחו לי את הסרטון הזה. מדהים.

4×4

"GTA 5: Ramp Truck Mod": בוהה בכאלה בסיפוק.