אופנתיים אונליין: לקנות בגדי ילדים בלי לצאת מהבית

תחום אופנת הילדים הפך גם הוא בתקופה האחרונה לזירת מכירות מקוונת תוססת ואטרקטיבית. חיפוש תמים בגוגל "בגדי ילדים" יעלה שפע מסחרר של חנויות אונליין - מבייסיק פשוט וזול ועד בגדי מעצבים בוטיקיים במחירים מדהימים

שופינג. צילום: Shutterstock
שופינג. צילום: Shutterstock
6 בספטמבר 2014

כאימא לקטנטן בן עשרה חודשים, שמתוקף גילו הצעיר נוהג להתלכלך ולהזדקק לחילופי אאוטפיט כל כמה שעות, וכחובבת שופינג שלא זקוקה לתירוצים מרחיקי לכת כדי להפליג ברכישות מקוונות, טרם החלטתי איך להתייחס אל התרבותן המואצת של חנויות אונליין לבגדי ילדים ותינוקות: האם זו סיבה אמיתית למסיבה או שמא מדובר בקטסטרופה כלכלית?

יתרונות קניית הבגדים באינטרנט, גם לגדולים וגם לקטנים, כבר כה מוכרים ובולטים: אין צורך לצאת מהבית, לעמוד בתורים, להתייגע בחיפוש חניה, לפשפש בחנות בחיפוש מידה וצבע, ובמילים אחרות – כל מה שנדרש מאיתנו הוא לחיצת עכבר, מספר כרטיס אשראי והפעלת טיפה (אם נשאר) של שיקול דעת.

נוסף לחנויות אופנת הנשים והאביזרים באינטרנט, תחום אופנת הילדים ומוצרי התינוקות הפך גם הוא בתקופה האחרונה לזירת מכירות תוססת ואטרקטיבית – די בחיפוש תמים בגוגל "בגדי ילדים", כדי להבהיר את השפע המסחרר של חנויות אונליין שנפתחו בארץ, חנויות המציעות מבייסיק פשוט וזול עד לבגדי מעצבים בוטיקיים במחירים מדהימים, כמו גם צעצועים, טקסטיל ואביזרים משלימים לגידול תינוק בסבבה. הנה כמה דוגמאות לאתרי קניות ישראליים שווים במיוחד ועוד אחד חו"לי ומפנק.

Pantaloona

פרי יוזמתם של שלושה אבות, שבעידודן הצמוד של נשותיהם, שגם עוזרות בבחירת הפריטים, הקימו חנות בגדים מקוונת, שמטרתה להקל על הורים עסוקים המעוניינים לרכוש לתינוקותיהם הרכים, לטפם ולילדיהם היותר גדולים בגדים ואקססוריז נחשקים ואיכותיים.

באתר נמכרים בגדים ואביזרים לילדים ולתינוקות (שמיכות, סינרים, חיתולי טטרה מעוצבים, נעלי ניו בורן, מצעים) של מותגים מחו"ל וכן ומקומיים – Moi ,nosweet ,Bambini ,Out to Play, לילי ותום ועוד. לבנות מוצעים שמלות מתנפנפות, טייץ בשלל צבעים, מכנסי ג'ינס, גופיות מודפסות, חולצות טי ושמלות טריקו ספורטיביות, לבנים – מכנסי דגמ"ח וברמודה, חולצות טי חלקות וחולצות פסים, חולצות פולו וחולצות כותנה לבנות מכופתרות ולתינוקות – בגדי גוף, חולצות, מכנסיים ותחתוניות העשויים כולם 100אחוז כותנה. שימו לב לפריטי הטריקו המשגעים של המותג השבדי Mini Rodini (המיובאים בלעדית לארץ על ידי פנטלונה) ואל תעזבו את האתר לפני שרכשתם איזה טי שירט עם הדפס בננות או שמלה עם הדפס לטאות.

לפנטלונה

Pantaloona. צילום: יח"צ
Pantaloona. צילום: יח"צ

Minimalist

"בעולם אופנת הילדים, שמלא בגימיקים מתחלפים, הרגשנו שיש מקום לרענן עם דגמים מינימליסטיים, שיכבדו את הצרכים האמיתיים, הן של הילד והן של ההורים, ושיאפשרו לילדים לרוץ, לקפוץ, לשחק, להשתולל, להתלכלך ולהיות סקרנים", אומרות שחר פשיגודה ותמי זוזות־גנות, היזמיות העומדות מאחורי האתר החדש Minimalist. בשונה מאתרי אופנה רבים אחרים לילדים ותינוקות, שבהם טווח המידות רחב, Minimalist מיועד אך ורק לבני 0־5, שכן, לדברי היזמיות, בגילאים האלו קצב הגדילה של הילדים מסחרר וקניית בגדים עבורם היא צורך בסיסי שחוזר כל עונה". כדי להקל, אם כן, על ההורה ועל כיסו, האתר מציע בגדי ילדים ותינוקות העשויים מ־100 אחוז כותנה רכה, נעימה ואיכותית, בגזרות בייסיק שימושיות ושיקיות ובסקאלת צבעים שאינה מתחשבת בחלוקה מגדרית כזו או אחרת. והתמחור – וזו נקודה משמעותית – הגיוני וסביר לחלוטין.

בקיץ הקרוב מוצעים באתר דגמי בייסיק לבנים ולבנות בכמעט 20 צבעים: שחור, מנטה, כחול, אדום ,אפור ועוד, כך שניתן לערבב ביניהם וליצור מראות שונים.

למינימליסט

Minimalist. צילום: יח"צ
Minimalist. צילום: יח"צ

Chelsea & Co

גם היום, בעידן הגלובלי והקניות חובקות העולם באינטרנט, עדיין ישנם לא מעט מותגים ומוצרים נחשקים שאי אפשר להשיג בארץ, שלא ניתן להזמין לארץ או שעלות המשלוח הגבוהה הופכת את הקנייה למאוד לא כדאית. אתר Chelsea & Co הוקם לפני שנתיים בדיוק כדי לפתור את שתי המצוקות הללו, ולהפוך את תחיבת פתק עם Wish List של בגדי ילדים ממותגים תוצרת חוץ לכיסו של כל מי שעולה על מטוס אל מעבר האוקיינוס האטלנטי, למיותרת ומיושנת לחלוטין.

Chelsea & Co מציע בגדי תינוקות וילדים, וכן אקססוריז דוגמת כובעים או גרביים של מותגים ותיקים, ידועי שם ואיכותיים כמו OshKosh, Levi's, Carter's, Gymboree,Crazy 8 , Old Navy ועוד, שאכן את חלקם ניתן כבר להשיג בארץ, אבל לא במבחר או במחיר כמו בארצות הברית או באירופה. בנוסף לחוויית קנייה ידידותית ונוחה למשתמש, מבטיחים באתר מענה אדיב על כל צרה שלא תבוא ובעיקר משלוח זריז במיוחד – 24 שעות. יתרון נוסף ונחמד של צ'לסי הוא מגוון המארזים המוצעים, ההופכים את הרכישה לפשוטה ולמהירה יותר, שלא לדבר על קניית מתנה שתישלח בדואר. למעשה, כל קנייה נארזת כמתנה, מוסרים מצ'לסי, והיא תמיד מגיעה כשהיא יפה וחגיגית.

ל- Chelsea & Co

Chelsea & Co. צילום: יח"צ
Chelsea & Co. צילום: יח"צ

Nununu

את השירות היעיל שעשו צלמי פפראצי הוליוודיים למותג הילדים nununu , כשהנציחו עוללי סלבריטיז לבושים בפריטי הטריקו הקוליים אף יחצ"ן לא היה יכול לעשות טוב יותר. מה שטוב לביונסה ג'וניור, לבן של הילרי דאף או לסאם של בן אפלק – בטח ובטח טוב גם לילדים כחול לבן, שעבורם, למען האמת, יועדו הבגדים בטרם הפכו לשוס בינלאומי הנמכר בבוטיקים יוקרתיים ובאינטרנט. את nununu הקימו איריס אדלר וטלי מילכברג, אקס סטייליסטית ופרסומאית בהתאמה, כדי לתת מענה לדרישה ההולכת וגוברת לבגדי ילדים שאינם בהכרח ורדרדים וחמדמדים, אלא בעלי רוקנ'רול־שיק, סטייל וחוש הומור.

ב־nununu ניתן למצוא בעיקר דגמים מטריקו איכותי ובגזרות נוחות ובסיסיות למדי, בצבעים מונוכרומטיים ובסגנון אדג'י משהו, לתינוקות בני יומם ועד גיל 14, כמו גם אקססוריז ופריטי טקסטיל. המחירים, שימו לב, אינם בדיוק שיא האטרקטיביות, אבל ייתכן מאוד שיהיו אלו בגדים שהקטנים יחרשו עליהם עונה שלמה, כך שההשקעה בהחלט תשתלם.

ל-Nununu

Nununu. צילום: מקס הוכשטין
Nununu. צילום: מקס הוכשטין

Childrensalon

Childrensalon הוא בוטיק מעצבים מקוון עצום ומרהיב, יוקרתי ויקר, והוא מהווה למעשה גלגול מודרני מתבקש של עסק מצליח לבגדי ילדים בעל אותו שם, שהקימה באמצע המאה שעברה באנגליה סיביל הרימאן. להרימאן היו שישה ילדים משלה, שהיו תמיד לבושים להפליא, ובהשראתם הוקם מערך שלם של תופרות, סטייליסטיות וחוגי בית לנשות הסביבה, ובהמשך גם חנות וקו יבוא מסודר של בגדי ילדים מעוצבים מכל בירות אירופה, שעם לקוחותיה נמנו גם ילדי בית המלוכה הבריטי. בסוף שנות ה־90 הוקם גם אתר האינטרנט של childrensalon כדי לספק לילדים ולתינוקות בכל העולם משלוח עד הבית של פריטי מעצבים, כמו בגדי גוף של סטלה מקרטני, שמלות של דולצ'ה וגבאנה או מארז מתנה מנומר לניו בורן מבית רוברטו קוואלי.

השיטוט באתר מפתה ומהנה במיוחד, וחיפוש אחר פריט ספציפי, על אף השפע המסחרר, פשוט למדי הודות לאפשרויות חיפוש מגוונות (בנים, בנות, תינוקות, גילאים, מידות, סוג הפריט, שם המעצב וכדומה). האתר גם מצויד בלוח מידות בינלאומי, למען הסר ספקות וטעויות, ובשירות לקוחות יעיל. אין צורך כמעט להקדים ולהזהיר בעניין המחירים הגבוהים – אלו כנראה לא יהיו הבגדים שהילדים שלכם ילבשו בשבוע הבא לקייטנה – אבל לאירועים מיוחדים, סתם מתוך סקרנות או אם עשיתם לאחרונה אקזיט, סלון הילדים בהחלט שווה ביקור.

ל-Childrensalon

Children Salon. צילום: יח"צ
Children Salon. צילום: יח"צ