פריטי אופנה מיוחדים לילדים

אספנו עבור הילדים כמה פריטים שישדרגו את ההופעה שלהם

הרשל לסטורי. צילום: יח"צ
הרשל לסטורי. צילום: יח"צ

הסיפור של סטורי 

ארבעה מותגי אופנת ילדים פופולריים חדשים נחתו לאחרונה על מדפי רשת חנויות סטורי ועל המדפים הווירטואליים של החנות המקוונת. עצם הגעתם לארץ מהווה בשורה משמחת לאוהדים המושבעים שעד היום נאלצו להתמודד עם כאב הראש בתסבוכת הביורוקרקטית הכרוכה בהזמנת הפריטים מחו"ל. יותר מכולם ישמחו הילדים והילדות שיזכו ללבוש ולנעול בחורף הקרוב ממיטב השיק הבינלאומי: אופנת הרחוב הקולית של Munster Kids, ההדפסים המרהיבים שלRodini Mini, הספורטיביות הטרנדית של  Swissוהנוחות המושלמת של Toms. מחירים לדוגמה: נעלי Toms החל מ־219 ש"ח, סווטשירט Rodini 299 ש"ח, טייץ Munster Kids 209 ש"ח.

המותגים יוצעו למכירה בחנות סטורי בקניון רמת אביב, בשינקין 64 בתל אביב ובאתר.

מליסה בייבי סטורי. צילום: יח"צ
מליסה בייבי סטורי. צילום: יח"צ

מקפצים בתוך השלוליות

קולקציית מגפי גומי אופנתית וצבעונית לילדים ולילדות לחורף הקרוב, שבה מגפיים עם דמויות שהילדים אוהבים: אלזה ואנה מ"לשבור את הקרח", המיניונים ועוד, לצד מגפיים בשילובי צבעים כמו אפור ושחור, בצבעים חלקים בכחול או ורוד וכן בדפוסי קומופלאז'. גולת הכותרת של הקולקציה: מגפיים גבוהים עם אורות מהבהבים בכל צעד! להיט שמשמח מאוד את הקטנטנים. קולקציית המגפיים מוצעת לבנים ולבנות (מידות 23־35) ובצבעוניות מגוונת של ורוד פוקסיה, ורוד בהיר, שחור, כחול, אפור, טורקיז, ירוק זית בדפוס צבאי ועוד.
מחיר מגפי גומי לילדים: 99.90 ש"ח ברשת נעלי גלי ברחבי הארץ.

גלי ילדים
גלי ילדים

ססגוני ומגוון

פרחים, נקודות, כוכבים, שילובי סריגים, צבעי כסף וברונזה, מוטיבים מעולם הפופ ארט מחד גיסא ומהחורף הסקנדנבי מאידך גיסא, ססגוניות עזה לצד גוונים עדינים ומתונים – קולקציית החורף של מותג הנעליים הוותיק פפאיה מרובת מקורות השראה ועדיין שומרת על הומוגניות, קוהרנטיות ובעיקר – היא כיפית מאוד ומזמינה. בדגמי הבנים והבנות ניתן למצוא סניקרס גבוהות ונמוכות, אופנתיות ועל זמניות כאחד, מוקסינים, גפונים ונעליים דמויות ד"ר מרטינס, נעלי בלרינה, נעלי חורף גבוהות וקלאסיות בהשראה אמריקאית ובקווים נקיים ופשוטים ונעלי צעד ראשון המצוידות ברפידת "בייבי ג'ל" איכותית, שמוצעות לראשונה העונה גם בצבעי אפור וקאמל.

טווחי מחירים 89־259 ש"ח, papaya.co.il

נעלי אנג'י כוכב של פפאיה. צילום: מנחם רייס
נעלי אנג'י כוכב של פפאיה. צילום: מנחם רייס

חולצה, סיפור

מותגב בגדי הילדים Out of Print מניו יורק מחבר בדרך מקורית את עולם הספרות עם עולם האופנה. על החולצות, התיקים, המחברות ואפילו הגרביים, מודפסים עיצובי כריכה מקוריים מתוך ספרים וכריכות מן המהדורות הראשונות של הספר. החברה תורמת ספר לקהילות שהגישה לספרים בהן מוגבלת, בשיתוף פעולה עם ארגון  Books for Africa. מחיר: 85 ש"ח. המגדלור, לבונטין 1 תל אביב.

חולצת ילדים "ארץ יצורי הפרא"
חולצת ילדים "ארץ יצורי הפרא"