אוכלים עד 50

סמסטר ב' כבר פה, ואנחנו עדיין סטודנטים תפרנים ורעבים לאללה. קבלו את האופציות הקולינריות שלאוניברסיטה יש להציע, עד 50 שקלים בלבד

עדיין לא כבשתם אנשובי? שף קובי בכר, מלון ממיא. צילום: דן פרץ
עדיין לא כבשתם אנשובי? שף קובי בכר, מלון ממיא. צילום: דן פרץ
17 בפברואר 2014

חזרנו ללמוד, ואנחנו ממשיכים להיות סטודנטים. עדיין חיים על תקציב מוגבל אבל בכל זאת מחפשים ארוחה שתמנע מהבטן שלכם לקרקר כל-כך חזק, עד שהסטודנטים מסביב לא יוכלו לשמוע את המרצה? ובכן, אלו האופציות שלכם ברחבי האוניברסיטה, שלא עוברות את ה-50 ש"ח:

6.30-3.50 ש"ח: הלחמניות המפוקחות המפוזרות ברחבי האוניברסיטה. בין אם חשקה נפשכם בלחמניה עגולה, מרובעת, קטנה או בכלל באגט – ביקור בקפיטריה הפקולטטית יספק את מבוקשכם. לא מדובר בכריך המפתה ביותר בעולם, ולרוב תמצאו אותו חתום בחותמת הבושה של הניילון האטום (שגורם לטריות שלו להראות מעט מפוקפקת), אבל אם נתקעתם בלי יותר מדי מזומן זו בחירה לא רעה בכלל. הטעמים השונים נעים בין כריכי ביצה, סלט טונה, אבוקדו ומגוון של גבינות.

19.00 ש"ח: פיצה כפולה או מאפה ממולא ב'סבארו' בבניין ווב – מה? פיצה? זה הכי ג'אנק פוד! אבל כאן יש טוויסט, כי אם כבר לאטום את העורקים עם כולסטרול רע – לפחות לעשות את זה בסטייל עם תוספות משובבות נפש למוצרלה, כמו החצילים והפטריות שמתווספים למאפים הסגורים, או התרד שמעטר את מילוי הפיצה המיוחדת האטומה בבצק משני צידיה.

30.00 ש"ח: סלט בהרכבה בקפיטריית נפתלי – בנפתלי תוכלו להרכיב סלט משביע במיוחד, המאפשר לכם לבחור בין מגוון אופציות כמו עדשים, קינואה, כוסמת, שלושה (!!) סוגי נבטים, בטטות, חצילים, ארטישוק, תירס גמדי, וכמובן – ביצה, טונה, אבוקדו ושלל חברים נוספים.

40.00 ש"ח: סלט גדול של קינואה וחמוציות בסניף 'ארומה' שבבית התפוצות – כי העורקים שלכם יודו לכם שקניתם את זה ולא עוד אייס וניל-עוגיות עתיר קלוריות. הסלט מכיל קינואה ועדשים (משביע), ירקות שונים (בריא), ובשביל הטעם – חמוציות אדמדמות ומפתות, פטרוזליה ואפילו נענע.

בתיאבון!