כך תתנהג ביום המבחן

22 באפריל 2015
  1. 1. סדר לעצמך את הסיכומים כמו שצריך, שכן במידה והמבחן עם חומר פתוח, תוכל להגיע אליו במהירות. הבהרה חשובה לסטודנטים ממקסיקו: מבחן עם חומר פתוח לא מתייחס לחומר הזה. בנוסף, הערה לסטודנטים לאדריכלות: אל תבנו על זה.
  1. 2. תגיע מוקדם לאוניברסיטה. תתיישב במרחק אופטימאלי מהדודות הבוחנות. מרחק אופטימאלי = המרחק בו לא תשמע את הדיבורים שלהן, אבל מצד שני לא תתעצל לרדת את כל המדרגות שבאולם בכל פעם שתצטרך להביא תעודת סטודנט, ללכת לשירותים או להגיש את המבחן הגמור. אם המבחן נראה לכם כמו סינית, תנשמו נשימה עמוקה ותנסו בכל זאת לענות על חלק מהשאלות, אולי תצאו מה"בלאק אאוט" ותראו שהשד לא נורא. הערה לסטודנטים למזרח אסיה: המבחן אמור להיות בסינית. בנוסף, הבהרה לסטודנטים לפסיכולוגיה: אין מבחן רע, יש מבחן שרע לו.
  1. 3. שים לב טוב לחומר. אי ידיעת חומר המבחן עלולה להוות בעיה קשה וכישלון במבחן. הערה לסטודנטים למדעי המדינה: כאשר המרצה אומר שהוא מזמין שגריר, אין הוא מתכוון שיבוא אחד מבכירי הפוליטיקאים בעולם, אלא שהוא נתקע עם האוטו. בנוסף הערה לסטודנטים לאנטומיה: למרות מה שאמרו לכם שלמדו הסטודנטים לתעודת הוראה, אין דבר כזה עיניים בגב.

 

4. בסוף המבחן, הנח את העט, הגש את המבחן לדודות, קח את תעודת הסטודנט וצא מהכיתה בשקט. אנא, אל תחגוג לפני שאתה יוצא מהכיתה, זכור: יש אנשים שעדיין באמצע המבחן, וכל דבר כזה מוציא אותם מריכוז ומהווה סיבה לכישלון במבחן. הערה לסטודנטים לרפואה: אם זה המבחן האחרון שלכם לאחר שבע שנים, אתם רשאים לעשות חגיגה. בנוסף, הבהרה לסטודנטים למוזיקה: אתם גם כן רשאים לחגוג, אבל חכו עד שתשמעו את הגברת השמנה שרה.

 5. מזל טוב, סיימת עוד מבחן, במידה וזה המבחן האחרון שלך, אז צא להתאוורר בעיר. במידה ויש לך מבחן נוסף, עשה לך הפסקה קצרה ותחזור ללמוד רק בשעות הערב ולא מיד לאחר המבחן. זכור: המנוחה חשובה למוח, ואתה חייב גם ליהנות. הערה לסטודנטים למדעי המוח: אנחנו לא באמת יודעים אם מנוחה חשובה למוח.

6. בכל מקרה, זכור: לעולם אל תשווה תשובות לאחר המבחן שעשית. הבהרה לכלל הסטודנטים באוניברסיטה שרוצים לסיים תואר מתישהו: שיטה זו נוסתה ונחלה הצלחה מרבית, לפחות נכון לשנה שביעית בתואר הראשון שלי בחוג של היסטוריה כללית והיסטוריה של עם ישראל.