החבר'ה הטובים והפעילים

בין השיעורים לבין ההפסקות, הסטודנטים הבאים דואגים לעתיד של כולנו. הכירו את הסטודנטים הפעילים

22 באפריל 2015

IMG_5527

עודד ויס (יושב), בן 25,  שנה ראשונה בפסיכולוגיה ותקשורת; ברק קרן, בן 32, שנה שנייה בכלכלה, חוג לאחר תואר Uאורי קול,  סטודנט למדעי הרוח.

עודד הוא יו"ר תא מרצ באוניברסיטה.

"בדומה לתנועה שאנו חבריה, אנחנו פועלים בין היתר למען צדק חברתי, שוויון אזרחי, דו־קיום, נגישות ומודעות סביבתית, על־ידי ארגון הרצאות וסיורים, מפגשים עם חברי-כנסת ופעילויות שטח. מי שרוצה לשמוע יותר, מוזמן בחום לפגישות התא. אנחנו לא נושכים (חזק) ותמיד יש בירה וצ'יפס."

 את העתיד עודד מקווה לראות בחיוב: "אני בהחלט מעדיף להתמקד בהווה. הלוואי שמה שאנחנו עושים עכשיו למען חברה צודקת, אחראית ואוהבת יותר יוביל לעתיד שבו לא יזדקקו לי בפוליטיקה."

על פעילותו בעתיד מספר ברק: "אולי אשתלב באחת העמותות לשינוי חברתי, אבל בכל מקרה אמשיך להיות מעורב ופעיל במסגרת המפלגתית ובאקטיביזם א־מפלגתי, דוגמת המחאה החברתית."

 אורי הוא חבר בתא מרצ באוניברסיטת תל אביב.  אורי מספר כי "מקדמים שלום, אהבה, חופש ועצמאות מדינית לעיר תל אביב". בעתיד אורי רואה את עצמו ממשיך לעשות את אותו הדבר – אבל בתשלום!

IMG_5494

 הודיה שחר, בת 23, שנה שנייה במדע המדינה ותקשורת

הודיה היא ראש תא הליכוד באוניברסיטה יחד עם עדי אטון, סטודנטית שנה שנייה לתאטרון.  על פעילות באוניברסיטה מספרת הודיה: "המטרות שאני רוצה לקדם ברמה הסטודנטיאלית הן להחזיר את הציונות לקמפוס. המטרה שלי היא לאחד כמה שיותר סטודנטים ימנים, ציונים, אוהבי הארץ, למשימה המבורכת הזו. ברמה אישית ולאומית אני כמובן רוצה לקדם ולהשפיע על הצבעות עבור המחנה הלאומי. אנחנו לפני בחירות וצריך לגייס את כל הכוחות והמשאבים לשם כך.

את פעילותה בעתיד רואה הודיה, כך: "אני רואה את עצמי משתלבת בעשייה ציבורית, חברתית ופוליטית. חשוב לי מאוד להיכנס לעבודה פרלמנטרית ולהשפיע על הלך הרוח הציבורי. בעיני, המקום שבו אפשר להשפיע הכי הרבה ולהטיב עם כמה שיותר קהלים, הוא בית המחוקקים."

IMG_5481

ויקטוריה וורטמן, שנה אחרונה בתואר השני בלימודי הדיפלומטיה ומדיניות חוץ

ויקה היא דוברת מטה הצעירים של מפלגת ״ישראל ביתנו״, לפני כן עבדה בתקשורת בתחומים ותפקידים שונים.

"צעירי ביתנו הוא הגוף הצעיר של מפלגת 'ישראל ביתנו', עד היום הגוף מתמקד בעשייה ציונית וחברתית. רובו מורכב מסטודנטים שמכירים מקרוב את הקשיים של סטודנט במדינת ישראל.

הגוף פועל במספר תחומים, כמו:

1. ציונות – חיזוק השיח הציוני בקמפוסים ברוח מפלגת 'ישראל ביתנו'. הרצאות בנושא זהות יהודית וציונות, אזכור ימים חשובים בהיסטוריה היהודית וכדומה.

2. רווחת הסטודנטים – שיפור תנאי המחיה של הסטודנטים התורמים למדינת ישראל. לדוגמה: פתיחת הקפיטריה ב־5 שקלים של יו"ר אגודת הסטודנטים באריאל ומספר 10 ב'ישראל ביתנו' – שירה מיסטריאל.

3. תמיכה בעולים – שימת דגש על הסטודנטים העולים, תמיכה וליווי שלהם לאורך התואר. שיפור חייהם במעונות הסטודנטים.

 ולגבי העתיד ויקה צופה: "אנו נמשיך לפעול למען רווחת הסטודנטים, בין אם בחקיקה פרלמנטרית ובין אם בתמיכה חוץ פרלמנטרית. נמשיך לקדם ערכים של ציונות, קליטת עליה, תמיכה בכוחות הביטחון ונאמנות למדינת וסמליה."